erayotuzdort
80+ Bronze
- Katılım
- 12 Nisan 2020
- Mesajlar
- 1,766
- Reaksiyon skoru
- 607
Allahıma şükürler olsun güzelim pro 990 çöp olmadı.Tamam anladım yükseltici vida kullanmamisim
Allahıma şükürler olsun güzelim pro 990 çöp olmadı.Tamam anladım yükseltici vida kullanmamisim
Normal kanka, bir sıkıntı oluşturmaz.Teşekkür ettim kanka oldu şimdi inşallah bozulmadı dişleri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kasanın fanı nin anakart ile dip dibe olması normal mi
Sıvı soğutmanın üzerinde varmı? (alt metal kısmında) (plastiğini çıkarmayı unutma)Macun sürmeme gerek var mı işlemciye