Neler Yeni

Ping port kaynaklı olur mu?

Katılım
24 Ağustos 2020
Mesajlar
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Saruhan Çağrı
Millenicomdan aldığım internet hizmeti bir gece aniden kesildikten sonra 2 hafta sonunda zor bela tekrar internetime kavuşabildim. Ve bu süreçten önce aldığım ping değerlerim normaldi yani 20 25 ms aralığındaydı. Turktelekom yetkilileri benim portumu değiştirdikten ve internetime tekrar kavuştuktan sonra ping değerlerim hız testlerinin hepsinde 40 ms sabit çıkıyor. Download ve upload hızlarımda sıkıntı yok. Oyunlarda çok fazla dalgalı ping değerine sahibim. Bu konular hakkında bilgisi olan birisine danıştığımda pingin port kaynaklı olamayacağını iss ile ilgili olduğu konusunda baya emin konuştu. Birde sizlere danışmak istedim. Pingimin bu değişimi port kaynaklı mıdır yoksa iss kaynaklı mıdır? En önemlisi bunun için çözüm önerisi olan arkadaşlar var mı?
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,921
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,336
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,921
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games

Squirtle48

80+ Silver
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
2,626
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,917
Konum
Random.
İsim
Metehan Akyalı
Bu çözüm önerisi gerçekten çok iyi aklıma nasıl gelmedi bilmiyorum. " Açmıyorlar " kelimesi yeterince açıklamadı sanırım durumu.
THH'ye başvurun, elinizde kanıt varsa.
 
Katılım
24 Ağustos 2020
Mesajlar
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Saruhan Çağrı
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
THH'ye başvurun, elinizde kanıt varsa.
Kanıt olarak somut bir şey yok fakat şu zamana kadar 3 kez arıza kaydı oluşturduk dedikleri halde ne arayan var ne soran var nede smsle bir bilgilendirme mesajı. Neyse çekicez artık anlaşılan taahhüt bitene kadar
 

Squirtle48

80+ Silver
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
2,626
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,917
Konum
Random.
İsim
Metehan Akyalı
Kanıt olarak somut bir şey yok fakat şu zamana kadar 3 kez arıza kaydı oluşturduk dedikleri halde ne arayan var ne soran var nede smsle bir bilgilendirme mesajı. Neyse çekicez artık anlaşılan taahhüt bitene kadar
Sizin bileceğiniz iş.
Daha fazla arıza kaydı açtırın, daha önceden böyle bir şey olmadığını, sizin müdahalenizden sonra böyle bir sorun olduğunu söyleyin.
Gelip bakana kadar uğraşın yani, sonuçta ortada yanlış bir durum var.
Yani birde port değiştirdikten sonra pinginizin artması port kaynaklı gibi geldi bana.
Tabi bilemiyorum yine de.
 
Top Bottom