LULUBUY S.A.R.L adlı satıcının gönderdiği mesaj:
Sayın Müşterimiz,
Bize verdiğiniz siparişin, yanlış para birimi fiyatlarından kaynaklanan bir BT sorunu nedeniyle yanlış bir fiyata sahip olduğunu size bildirmek için yazıyoruz. Bu nedenle, ürünü bizden satın aldığınız fiyat doğru değildir.
Siparişin bu fiyattan gönderilmesi mümkün olmayacağından Amazon ile iletişime geçmenizi ve siparişi iptal etmenizi rica ederiz.
Bu olayın size vermiş olabileceği rahatsızlıktan dolayı gerçekten özür dileriz. Lütfen içten özürlerimizi kabul edin.
En iyi çabalarımıza rağmen, BT hataları nedeniyle az sayıda sipariş etkilenmektedir.
Lütfen aşağıdaki mağazamızdan herhangi bir şey satın alın ve size mağazamızdaki herhangi bir üründen bir sonraki siparişinizde% 5 indirim sunalım:
https://www.amazon.com.tr/s?ie=UTF8&marketplaceID=A33AVAJ2PDY3EV&me=A3I7IG61W9TCJR
Bu olayın size vermiş olabileceği rahatsızlıktan dolayı bir kez daha özür dileriz.
Bu süreç boyunca gösterdiğiniz anlayış, güven ve nezaket için teşekkür ederiz.
Saygılarımla,
LULUBUY Ekibi