Daha önce hiç oynama imkanım olmadı fakat merak ediyorum. Hile çokmu hala tazeliğini koruyormu oyun ayrıca tek oynicam yani takım arkadaslarim yok sıkılırmıyim sizce
Daha önce hiç oynama imkanım olmadı fakat merak ediyorum. Hile çokmu hala tazeliğini koruyormu oyun ayrıca tek oynicam yani takım arkadaslarim yok sıkılırmıyim sizce
Alışması zor olur oyundaki Rank sistemi berbat oyunu 15 saat deneyimledim ve alınmaz diyorum her nekadar güzel olsada güncelliğini yitirmiş eski oyuncular var mesela ben 15 saat içersinde 10 seviye oldum ve 500 seviye adamlarla karşılaştım adam 640m m4 spray ile öldürüyor yani alışıp pusmadan ilk 10 girebilme için 200 saat emek vermen lazım onun dışında tek oynarsan sıkacağını düşünüyorum
Oyunun rütbe sistemi saçma geldi bana hep yüksek rütbeliler geliyor.Oyunun optimizasyonu eskiye nazaran iyi.Eskisi kadar keyiflimi ve oynanır mı bana göre hayır oynanmaz.