Merhaba arkadaşlar pvm fanlarımı anakarttan yönetiyorum fakat fan çok olduğu için slot yetmiyor varsa bildiğini hub önerir misiniz şuanda 3lü y splitter kullanıyorum
Bunları araştırdımda sorun yaşayanlar olmuş biraz daha kaliteli bir şeyler arıyorum
Bunların kalitelisi yok gibi bişey hocam. Hepsi aynı.Bunları araştırdımda sorun yaşayanlar olmuş biraz daha kaliteli bir şeyler arıyorum
Merhaba arkadaşlar pvm fanlarımı anakarttan yönetiyorum fakat fan çok olduğu için slot yetmiyor varsa bildiğini hub önerir misiniz şuanda 3lü y splitter kullanıyorum
Bu hub kullanınca fan hızlarını anakarttan mı çekiyor yoksa sabit hız ile psudan mı
Kullanıcı yorumlarına bak bilmiyorum yanlış yönlendirmim.Bu hub kullanınca fan hızlarını anakarttan mı çekiyor yoksa sabit hız ile psudan mı