RefX
80+ Gold
- Katılım
- 12 Ocak 2021
- Mesajlar
- 6,085
Dahası
14. sorunun çözümü nasıl oluyor arkadaşlar yardımcı olabilecek var mı ?
Üstten alta doğru giderek;Alıntıyı görüntüle
14. sorunun çözümü nasıl oluyor arkadaşlar yardımcı olabilecek var mı ?
Tamamdır hocam o yeni değerleri koymak aklıma gelmemişti teşekkür ederim.Üstten alta doğru giderek;
a = 3
b = 2
3.satıra geldik ** işareti olduğu için üstü işlemi yapıyor yani b^a => 2^3 = 8. Yeni a değerimiz 8 oldu.
4.satır da yine karesini a^2 diyor. a değerimiz 8'di o zaman 8^2 = 64 ediyor. Bu da yeni b değerimiz oldu.
5.satır da ise // işareti bölüm sayısını verir mesela 20/5 bölümü 4 tür. O zaman burada 64 // 8 = 8 gelir. C değeri 8 oldu.
D değerinin 8 olması için ne verirsin b/a'dan 8 değeri geliyor.
Cevap E.
sep="-" methodun anlamı ise girilen değerlerin arasına işaret koy demek.
Bu arada soruda hata var. Çıkış değerinde C değeri 0 olamaz.
Rica ederim.Tamamdır hocam o yeni değerleri koymak aklıma gelmemişti teşekkür ederim.
yada bilmediğim bir şey olabilir7. soruda a değişkeni ya bi tab tuşu kadar içeride yazılmak istenmiş ama olmamış çünkü sonunda 2 nokta olan bi fonksiyon verilmemiş
10 üzeri 1/2 den cevap 10 olabilir mi ?7. soruda a değişkeni ya bi tab tuşu kadar içeride yazılmak istenmiş ama olmamış çünkü sonunda 2 nokta olan bi fonksiyon verilmemiş
Mesaj otomatik birleştirildi:
yada bilmediğim bir şey olabilir
parantez içinde olduğu için işlem önceliği var yani a*b =10010 üzeri 1/2 den cevap 10 olabilir mi ?
6.soru için;
Sağolun hocam6.soru için;
% işareti bölümünden kalan değeri verir.
// ise bölüm sayısını verir.
4%24 = 4
24//4 = 6
4*6 = 24
7.soru için;
** üslü işlemi.
100^1/2 = 10