Yardım R5 5500 rx6700xt darboğaz

Bu Ne Diyo

80+ Bronze
Katılım
15 Eylül 2022
Mesajlar
614
Reaksiyon skoru
215
Merhaba arkadaşlar elimde fazladan asus dual rx6700xt ekran kartım var kuzenime hediye ediceğim ancak işlemcisi r5 5500 1080 p de darboğaz kaçınılmaz ekran kartın gücünü kısıtlamak mümkünmü darboğaz yapmaması için
 
Darboğaz olsada bir sorun olmaz. Hiçbir şey yapmadan kullanabilir.

Bende 5500 ve 6700xt yi 1080P de kullanıyorum .Sıfır sıkıntı.
 
Hayır, drop yok.
Vardır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba arkadaşlar elimde fazladan asus dual rx6700xt ekran kartım var kuzenime hediye ediceğim ancak işlemcisi r5 5500 1080 p de darboğaz kaçınılmaz ekran kartın gücünü kısıtlamak mümkünmü darboğaz yapmaması için
Hocam en ilk olarak endişe etmenize gerek yok ekran kartına bi zararı yok sıvı sogutmanız varsa yada iyi bir hava sogutucunuz varsa overclock yaparak düşerebilirsiniz darbogazı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba arkadaşlar elimde fazladan asus dual rx6700xt ekran kartım var kuzenime hediye ediceğim ancak işlemcisi r5 5500 1080 p de darboğaz kaçınılmaz ekran kartın gücünü kısıtlamak mümkünmü darboğaz yapmaması için
Bide hocam pp nizde ki cizgi filmin adı neydi
 
Hangi oyunları oynuyosun
GOW , Witcher 3, RDR2, Cyberpunk 2077, FH5 , ETS2, Death Stranding , BF1 , Detroit Become Human , Warzone 2.0 , Valorant.

Bu oyunların bir kaçını bitirdim. Çoğunuda hala oynuyorum hiç sıkıntı yaşamadım. Ekran kartı genelde %90 ve üstünde kullanılıyor. Yeterince besliyor 5500
 
Vardır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam en ilk olarak endişe etmenize gerek yok ekran kartına bi zararı yok sıvı sogutmanız varsa yada iyi bir hava sogutucunuz varsa overclock yaparak düşerebilirsiniz darbogazı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bide hocam pp nizde ki cizgi filmin adı neydi
Ed, Edd ve Eddy
 
Merhaba arkadaşlar elimde fazladan asus dual rx6700xt ekran kartım var kuzenime hediye ediceğim ancak işlemcisi r5 5500 1080 p de darboğaz kaçınılmaz ekran kartın gücünü kısıtlamak mümkünmü darboğaz yapmaması için
MSI Afterburner veya AMD nin yazılımı üzerinden ekran kartının çekirdek frekansını düşürebilirsiniz. Hem darboğaz vs olmaz hem de kart çok daha serin çalışıyor.

Ben RX 6600XT kartımı 1800MHz olarak 50 derecede kullanıyorum şu aralar. Sizin sistem için de 2000MHz ideal olur sanırım 😀
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,071
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top