Çözüldü✓ ram değerleri normal mi

Senoz

80+
Katılım
2 Mart 2024
Mesajlar
76
Reaksiyon skoru
19
merhaba
XPG Lancer 16GB (1x16GB) DDR5 CL38 5200MHz Ram var sistemde değerlere baktığımda max 2600mhzde kaldığını görüyorum sebebi nedir normal midir?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bios ayarlarına baktığımda her şey normal gözüküyor ram 5200mhz gözüküyor
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2024-04-08 190702.png
    Ekran görüntüsü 2024-04-08 190702.png
    2.7 MB · Hit: 72
  • Ekran görüntüsü 2024-04-08 191046.png
    Ekran görüntüsü 2024-04-08 191046.png
    31.9 KB · Hit: 74
merhaba
XPG Lancer 16GB (1x16GB) DDR5 CL38 5200MHz Ram var sistemde değerlere baktığımda max 2600mhzde kaldığını görüyorum sebebi nedir normal midir?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bios ayarlarına baktığımda her şey normal gözüküyor ram 5200mhz gözüküyor
2600 MHz'yi x2 yapacaksın hocam. 5200 MHz CL38 çalışıyor sorun yok.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,135
Mesajlar
11,084,560
Üyeler
198,242
Son üye
grındd
Geri
Top