Razer DeathStalker V2 Pro TKL

Egobusch

80+
Katılım
8 Eylül 2023
Mesajlar
140
Reaksiyon skoru
45
Razer DeathStalker V2 Pro TKL beyaz olan modeli çok hoşuma gitti ancak büyük enter tuşlu modelini bulamadım. Bu marka tek bir model mi çıkarıyor acaba? Türkçe klavye aramaktan vazgeçtim artık bari büyük enter tuşu olsun diyorum ama onu da bulamıyorum. :)
 
Razer DeathStalker V2 Pro TKL beyaz olan modeli çok hoşuma gitti ancak büyük enter tuşlu modelini bulamadım. Bu marka tek bir model mi çıkarıyor acaba? Türkçe klavye aramaktan vazgeçtim artık bari büyük enter tuşu olsun diyorum ama onu da bulamıyorum. :)
Alınmaz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,929
Mesajlar
11,082,572
Üyeler
198,219
Son üye
somonEmekcisi
Geri
Top