🔥İndirim 🔥🔥🔥🔥 Rode NT-USB+ Mikrofon 4.917 TL🔥🔥🔥🔥

aga çok iyi bende mikrofon arıyorumda şuan nakit para yok ya keşke alabilsem bu mikrofon çok iyi aga ihtiyacı olan alsın
 
yıllardan beri hayalim aslında hiç ihtiyacım yok ama mikrofonlara karşı garip bi hevesim var çok güzel duruyo şekline sesine herşeyine hastayım şu mikrofonun
 
Ben Quadcast aldım ama iptal edip bunu alacağım sanırım
 
arasında 2 kat fiyat farkı var ben quadcast almayı zorlicam rode cok extra olur alabilirsem
Sesi çok tok çıkartıyor ama işte. Çok farklı gösteriyor sesi. Quadcast normal bir şekilde çıkartıyor fakat bakınız.
 
Geri
Top