RTX 3070Tİ R5 5500 darboğaz

Sanırım R5 5500'den bahsediyorsunuz. 1080p'de çok derecede, 2K'da ise oynatmayacak derecede olmasada biraz yapar. En mantıklısı 4K'da oynamak fakat VRAM yetersiz kalacaktır.
2K da besler o kadar da değil. Ama 1080P de hissedilir bir darboğaz olacaktır.
 
1080p de can çekişir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,706
Mesajlar
11,069,908
Üyeler
197,966
Son üye
alittleren
Geri
Top