RTX 3090 NVIDIA ALINIR MI?

Herkes fiyata takıldı ben oraya bu kart nasıldır bir bilginiz vardı mi diyorum adamlar konuya başka yere çekiyorlar 😂
Dostum konuyu başka yere çeken yok.Her şey fiyata bağlı. Bu kart ne kadar kötü olursa olsun fiyatı çok uygunsa önereceğiz ama gidip maks 12k edecek karta 16k diyorsan tabii ki kötü.
 
Aldığının cidden sıfır olduğuna ve hiç kullanılmadığına inanıyorsan alabilirin hem alacağın ürün founders edition. Garantisi yok bir şeyi yok. Attığım 2. üründe en azından 9 ay garanti var.
Işte bende o yüzden konu açtım fazla bilgim yok bu kart hakkında bilgisi olanlar yazar dedim ama bakıyorum herkes fiyata takıldı kart hakkında kimse bir bilgi veremiyor yada ben yanlış yere konuyu açtım anlamadım
 
Herkes fiyata takıldı ben oraya bu kart nasıldır bir bilginiz vardı mi diyorum adamlar konuya başka yere çekiyorlar 😂
Kendi neslinin en iyisi sayılır ti ın bi altı işte 4000 serisinde 4070ti bunu geçiyor testlerde ama baya iyi kart 2k ya kadar max şekilde oynatır 4kda da 60fps'yi rahat geçersin dlss falan
 
Kendi neslinin en iyisi sayılır ti ın bi altı işte 4000 serisinde 4070ti bunu geçiyor testlerde ama baya iyi kart 2k ya kadar max şekilde oynatır 4kda da 60ı rahat geçersin dlss falan
Modelden bahsediyor arkadaş.
 
Sıcak çalışmıyor. 65 derecelerde genel olarak. Alınabilir.
 
Işte bende o yüzden konu açtım fazla bilgim yok bu kart hakkında bilgisi olanlar yazar dedim ama bakıyorum herkes fiyata takıldı kart hakkında kimse bir bilgi veremiyor yada ben yanlış yere konuyu açtım anlamadım
Reis nası bi bilgi istiyosun modeli youtube a yazıp oyunlardaki fps, sıcaklık, enerji tüketimi değerlerine bakabilirsin kaç gb kaç hz gibi şeyleride satıcıya sor. Ama kart o fiyata iyi sıfırsa al yani
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Senin kendi sistemin nasıl işlemci Vb
 
Burada 13-15 e bulunur diyenlere kulak asma. Direk al.
 
görünüş olarak o kadar iyi değil ama indirimle alınabilir. eğer görünüşe önem veriyorsan palit GameRock modellerinede bakabilirsin.
 
performans açısından 3080 ti ile aralarında %1 lik fark falan var fiyat farkı çoksa mantıksız
 
Sıfır 3000 serisi alınmaz artık bitti bence 3-4 koy 4070Ti al bari
kesinlikle en doğru yorum. 4070 geldi gelecek, 4060ti 4060 da çıkacak ayrıca güç tüketimleri de 4000 serisinde çok daha az. 4070ti zaten daha mantıklı 3090 a göre (eğer VRAM kısmı önemli değilse). Watt değeri de çok diye biliyorum 3090'da.
 
Geri
Top