Yakında yine 40k ya düşer. Forumda çok aldırdık, talep arttı bunlar fiyat çıkardı. Bekleyin düşer.attğım biraz gereksiz pahalı geldi bana
rtx4070 lisi miYakında yine 40k ya düşer. Forumda çok aldırdık, talep arttı bunlar fiyat çıkardı. Bekleyin düşer.
4060 lısı 40K ya düşerrtx4070 lisi mi