RTX 4070 Mi 4060Tİ mi?

Bunlardan biri yeni biri eski sistem.
Önce ddr4 ddr5 ne toplayalim ona karar ver. Bir de max. Bütçen nedir?
Eger oyun için toplayacaksan kesinlikle Amd ekran kartı alalim f/p. Yok render falan diyosan nvidia al.
Valla Hocam Render isim yok Ama Yine Nvidia alınam İslemci olarak amd Alıcam Bütçe bi 28 29k zorlarım Ama şimdi zorlanmadan 24k ya Ddr4 sistem var Ama Şimdi ddr5 için 5k zorlasammı onu düşünüyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,462
Mesajlar
11,067,425
Üyeler
197,905
Son üye
yufus.xyz
Geri
Top