Rx 6600 / GTX 1660 Super

RX 6600 tabii ki
 
hocam ben hayatım boyunca amd kullandım halihazırda 6700xt kullanıyorum. yani bana niye gelmiyor bu hata nasıl alıyorsunuz bunu anlam veremedim. rdr2 4k ultra ayalrar 55 60fps oynuyorum yorulmasına rağmen bir şey gelmiyor ekrana. wattmanın ne olduğunuda biliyorum bana gelmiyor yani.
rx 6700xt asus vardı hocam 5 6 ay uğraştım oyunda çökmeler pc açıyorsun driver silinmiş oyunda atıyor ekran siyah kalıyor vs vs
 
bir nvidia fan boy olarak 1660 derim ama güç oalrak 6600 neden fanboy oldum dersen wattmandan dolayı bitirdi beni
Wattman olayı farklı hocam Güç kaynağından dolayı çok sorun yaşadım AMD'de değiştirdim Sorunda Yaşamıyorum
 
rx 6700xt asus vardı hocam 5 6 ay uğraştım oyunda çökmeler pc açıyorsun driver silinmiş oyunda atıyor ekran siyah kalıyor vs vs
hocam wattman ekran kartı ile olan bir sorun değil. öbür bileşenlerde etki ediyor. bazen psu dan kaynaklı olabiliyor. detaylı bakarsan çok farklı bir olay ama yani sistemi güzelce kurdun. öbür bileşenler yeni kusursuz. tak kullan arkadaş ne sıkıntısı anlamadım
 
Wattman olayı farklı hocam Güç kaynağından dolayı çok sorun yaşadım AMD'de değiştirdim Sorunda Yaşamıyorum
alakası yok 2 sistem değiştirdim ikisinde de yok etti en son şuan kullandığım psu olan fsp hyrdo g pro750 w
bir önceki corsair rm650 idi
 
güç kaynağını mı değiştirdin
Evet Dandik güç kaynağından dolayı sorun yaşadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

alakası yok 2 sistem değiştirdim ikisinde de yok etti en son şuan kullandığım psu olan fsp hyrdo g pro750 w
bir önceki corsair rm650 idi
Bilemiyorum hocam Everest psu dan geçince sorun çözüldü bende Nvidia kartta kullandım Yeni sürücü sonrası fps sorunu yaşadım
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,238
Mesajlar
11,085,652
Üyeler
198,278
Son üye
Eltz.by98
   
Geri
Top