Samsung G65B iade edilip ASUS TUF GAMING VG27AQML1A alınır mı?

troken

80+ Bronze
Katılım
20 Haziran 2023
Mesajlar
768
Reaksiyon skoru
133
Samsung G65B iade edilip ASUS TUF GAMING VG27AQML1A alınır mı?
 
Aynı aşamadayım :) Benim G65b sorunlu çıktı teknik servise gitti, panel değişicek dendi. Değişim yapıp sıfır ürün verdiler. O ürün de çizik çıktı :) Benim kafamdaki soru ise acaba G65B 27" iade edip 1619₺ daha vererek G65B 32" mi geçsem yoksa VG27AQML1A mı alsam ? Bir arkadaş Asus'da alabilirsin fakat aralarında fiyat farkına değecek bir fark yok demişti. Ben belki yanlış gördüm fakat G65B 27" ile VG27AQML1A 27" arasında 300₺ civarı bir fark vardı. Amazon'dan G65B 27" monitörü 11.680₺'ye falan almıştım. Benim için Asus ile aradaki fiyat farkı 2500₺ o yüzden emin değilim.
 
Aynı aşamadayım :) Benim G65b sorunlu çıktı teknik servise gitti, panel değişicek dendi. Değişim yapıp sıfır ürün verdiler. O ürün de çizik çıktı :) Benim kafamdaki soru ise acaba G65B 27" iade edip 1619₺ daha vererek G65B 32" mi geçsem yoksa VG27AQML1A mı alsam ? Bir arkadaş Asus'da alabilirsin fakat aralarında fiyat farkına değecek bir fark yok demişti. Ben belki yanlış gördüm fakat G65B 27" ile VG27AQML1A 27" arasında 300₺ civarı bir fark vardı. Amazon'dan G65B 27" monitörü 11.680₺'ye falan almıştım. Benim için Asus ile aradaki fiyat farkı 2500₺ o yüzden emin değilim.
Sorunu neydi hocam? Değişen ürünün neresi çizik çıktı?
 
Sorunu neydi hocam? Değişen ürünün neresi çizik çıktı?
Hocam resimde gördüğünüz gibi bir "leke" var. Böyle diyorum çünkü teknik servis kısmı böyle adlandırdı. Bunu ürünü ilk çıkarıp ekranına baktığımda bir leke fark ettim. Sonra kaldırıp ışığa/ ampule yaklaştırarak kontrol ettim ve fotoğraftaki durum ile karşılaştım. Bunu toz falan olabileceğini düşünüp orayı a101'de satılan gözlük silme beziyle sildim. 20'li falan satılan hani sarı kutulu. Ama silmeme rağmen geçmedi. Sonra teknik servise verdim, verirken teslim alan kişi kontrol edip evet "orada ben de bir şey görüyorum" dedi. Bunun üzerinden birkaç gün geçtikten sonra, aradılar ve "beyefendi ürünü gelin alın, sorunsuz çalışıyor" dendi. Ben de "çizik için vermiştim ama " dediğimde "ürün çalışıyor teknik servis çizik hakkında bir şey yapamıyor maalesef" dedi diye hatırlıyorum. Sonrasında birkaç şey yaşandı ve ben canlı destek görüştüm. Kayıt oluşturdular ve bunun akabinde soruşturmaları sonucu "teknik servis üründe çizik yok, gelip ürünü incelesin" dedi. Bugün gittim incelerken arkadan "biz size bozuk ürün vermeyiz, değişim falan gerekse yapardık yani" bundan sonra da -gözlüklerimi götürmediğim için- telefonun feneri ile yakından incelemeye başladım. Sonrasında bana bunun üzerinden "bu kadar yakından kontrol etmenize gerek yok, böyle kontrol ederseniz illa hata bulursunuz, hatasız ürün yok" dedi. Ben de orada ürünü kontrol ettiğimde "çiziği" eski yerinde göremedim. Şuan ürün elimde ve dediğim gibi çiziği göremedim sonrasında da incelememe rağmen. Tek sıkıntı acaba ben "koruyucu filmi" vardı da onu çıkarmayı mı unuttum :) Tabi üründe stand kısmında da bir sorun var gibi. Bu aşağı yukarı hareket eden kısmı normalde çektiğiniz yerde kalması gerek fakat tekrar en yukarı çıkıyor. Tabi monitörü standa bağlayınca ağırlığından olacak ki nereye çekersem orada kalıyor. Sadece ilk gelen üründe sanki stand monitöre bağlı olmasa da çektiğim yerde kalıyordu gibi hatırlıyorum.
 

Ekler

  • EKRANDAKİ ÇİZİK.webp
    EKRANDAKİ ÇİZİK.webp
    20.6 KB · Hit: 87
Hocam resimde gördüğünüz gibi bir "leke" var. Böyle diyorum çünkü teknik servis kısmı böyle adlandırdı. Bunu ürünü ilk çıkarıp ekranına baktığımda bir leke fark ettim. Sonra kaldırıp ışığa/ ampule yaklaştırarak kontrol ettim ve fotoğraftaki durum ile karşılaştım. Bunu toz falan olabileceğini düşünüp orayı a101'de satılan gözlük silme beziyle sildim. 20'li falan satılan hani sarı kutulu. Ama silmeme rağmen geçmedi. Sonra teknik servise verdim, verirken teslim alan kişi kontrol edip evet "orada ben de bir şey görüyorum" dedi. Bunun üzerinden birkaç gün geçtikten sonra, aradılar ve "beyefendi ürünü gelin alın, sorunsuz çalışıyor" dendi. Ben de "çizik için vermiştim ama " dediğimde "ürün çalışıyor teknik servis çizik hakkında bir şey yapamıyor maalesef" dedi diye hatırlıyorum. Sonrasında birkaç şey yaşandı ve ben canlı destek görüştüm. Kayıt oluşturdular ve bunun akabinde soruşturmaları sonucu "teknik servis üründe çizik yok, gelip ürünü incelesin" dedi. Bugün gittim incelerken arkadan "biz size bozuk ürün vermeyiz, değişim falan gerekse yapardık yani" bundan sonra da -gözlüklerimi götürmediğim için- telefonun feneri ile yakından incelemeye başladım. Sonrasında bana bunun üzerinden "bu kadar yakından kontrol etmenize gerek yok, böyle kontrol ederseniz illa hata bulursunuz, hatasız ürün yok" dedi. Ben de orada ürünü kontrol ettiğimde "çiziği" eski yerinde göremedim. Şuan ürün elimde ve dediğim gibi çiziği göremedim sonrasında da incelememe rağmen. Tek sıkıntı acaba ben "koruyucu filmi" vardı da onu çıkarmayı mı unuttum :) Tabi üründe stand kısmında da bir sorun var gibi. Bu aşağı yukarı hareket eden kısmı normalde çektiğiniz yerde kalması gerek fakat tekrar en yukarı çıkıyor. Tabi monitörü standa bağlayınca ağırlığından olacak ki nereye çekersem orada kalıyor. Sadece ilk gelen üründe sanki stand monitöre bağlı olmasa da çektiğim yerde kalıyordu gibi hatırlıyorum.
Şuan yok mu yani çizik?
 
Şuan yok mu yani çizik?
Ben anlamadım açıkçası, gönderirken vardı. Bir önceki gönderimdeki fotoğrafta görüldüğü gibi "bir şey" vardı. Canlı destek ile yaptığım görüşmelerden sonra teknik servis gelip bize çiziği göstersin demişler, oraya gittiğimde ürünü inceledim fakat "çizik" yoktu. Ben "ne yaptınız, hangi işlemleri uyguladığınız?" şeklinde sorduğumda "Ekranda toz var anam babam usulü ekranı bir atlet alıp, tozlu yere nefesiniz ile buhar oluşturup sileceksiniz" dediler. Ama zaten ben oraya götürmeden önce A101'de satılan gözlük silme beziyle temizledim bölgeyi fakat orası geçmemişti. Benim tahminim ekranın koruma amaçlı yapıştırılan ambalajı çıkarmayı falan unuttum. Ama bundan da emin değilim çünkü ekranın köşelerinden elimle/tırnağımla bir yokladım fakat öyle bir ambalaj gelmedi elime. Bunun dışında hala ilk monitörde olduğu gibi bazen oyundan, başka bir uygulamaya alt tab ile geçiş yaperken görüntü gidip geliyor. Bir de -bunu sadece LoL'de yaşadım- LoL'de bazen görüntü aniden gidip geliyor tek seferlik.

Not: O "çiziği" zaten ilk önce bir leke varmış gibi gördüm. Artık bir parmak ucuyla mı yoksa başka bir şeyle mi bilmiyorum, bir iz vardı. Daha yakından bakınca fotoğraftaki görüntü ile karşılaştım.
 
Son düzenleme:
Ben anlamadım açıkçası, gönderirken vardı. Bir önceki gönderimdeki fotoğrafta görüldüğü gibi "bir şey" vardı. Canlı destek ile yaptığım görüşmelerden sonra teknik servis gelip bize çiziği göstersin demişler, oraya gittiğimde ürünü inceledim fakat "çizik" yoktu. Ben "ne yaptınız, hangi işlemleri uyguladığınız?" şeklinde sorduğumda "anam babam usulü ekranı bir atlet alıp, tozlu yere nefesiniz ile buhar oluşturup sileceksiniz" dediler. Ama zaten ben oraya götürmeden önce A101'de satılan gözlük silme beziyle temizledim bölgeyi fakat orası geçmemişti. Benim tahminim ekranın koruma amaçlı yapıştırılan ambalajı çıkarmayı falan unuttum. Ama bundan da emin değilim çünkü ekranın köşelerinden elimle/tırnağımla bir yokladım fakat öyle bir ambalaj gelmedi elime. Bunun dışında hala ilk monitörde olduğu gibi bazen oyundan, başka bir uygulamaya alt tab ile geçiş yaperken görüntü gidip geliyor. Bir de -bunu sadece LoL'de yaşadım- LoL'de bazen görüntü aniden gidip geliyor tek seferlik.

Not: O "çiziği" zaten ilk önce bir leke varmış gibi gördüm. Artık bir parmak ucuyla mı yoksa başka bir şeyle mi bilmiyorum, bir iz vardı. Daha yakından bakınca fotoğraftaki görüntü ile karşılaştım.
Ekranda ambalaj yok hocam.
 
Ekranda ambalaj yok hocam.
Hocam o zaman bunlar bir şekilde onu geçirdi ama cidden ne yaptılar aklım almıyor. O fotoğrafta gördüğünüz gibi "bir şey" vardı. Ama teknik servisteki "bu toz, çizik değil" demesi hiç aklıma yatmadı. Ben özel mendille sildiğim halde geçmedi yoksa neden 2 hafta boyunca serviste yatmasına göz yumayım.
Şimdi hdmi siparişini de verdim. Gün içinde elimde olacak sanıyorum. Bu ekranın gidip gelmesi geçmezse geri iade edip daha ucuz bir ips ekran alacağım,arkadaşım 7000₺ civarına bir ekran almış ve memnundu. Tabi kendisi ileride daha iyi bir ekran alacak ve şuan kullandığı ekranı idareten aldı. Ben ise ömürlük(yani en azından 5-6 sene) bir monitör alacağım. İade etmem sayesinde aklımda bulunan 2 tb ssd ve 750w bir güç kaynağı almayı mümkün kılacak.
 
Hocam aldınız mı bende
Samsung G65B iade edilip ASUS TUF GAMING VG27AQML1A alınır mı?
Bugün Asus tuf gaming VG27AQML1A alıcam ama uzun vadede ekranda çizgiler oluşuyor kronik sıkıntılı diyenler var bilemedim çok kararsızım
 
Hocam aldınız mı bende

Bugün Asus tuf gaming VG27AQML1A alıcam ama uzun vadede ekranda çizgiler oluşuyor kronik sıkıntılı diyenler var bilemedim çok kararsızım
G65B aldım güzel daha iyi Asus karıştırma.
 
G65B aldım güzel daha iyi Asus karıştırma.
Renk ve hız olarak gerçekten g65b çok iyi Asus da iyi ama renk doygunluğu ve siyah performansı bambaşka samsungta çok başka. Hikayeli oyunlarda kavisli güzel olsa da rekabetçide çok alışamadım birde ghosting testinde ufoların arkasında hafif bi siyahlık oluşuyodu o yüzden Asus tercih ettim bu da güzel ama ışık sızması çok fazla ona da yapacak bi şey yok sanırım tüm IPS lerde oluyo
 
Asus tercih ettim bu da güzel ama ışık sızması çok fazla ona da yapacak bi şey yok sanırım tüm IPS lerde oluyo
Isik sizmasi bir uretim hatasi iken IPS Glow sans unsurudur. Yasadigin problem IPS Glow mu yoksa isik sizmasi mi? Monitore farkli acilardan baktiginda artip azalma meydana geliyorsa IPS Glow'dur, artip azalma meydana gelmiyorsa isik sizmasidir. Isik sizmasi var ise iade/degisim talep edebilir veya suresi gecmisse garanti kapsamina girdigi icin yollayabilirsin.
 
Isik sizmasi bir uretim hatasi iken IPS Glow sans unsurudur. Yasadigin problem IPS Glow mu yoksa isik sizmasi mi? Monitore farkli acilardan baktiginda artip azalma meydana geliyorsa IPS Glow'dur, artip azalma meydana gelmiyorsa isik sizmasidir. Isik sizmasi var ise iade/degisim talep edebilir veya suresi gecmisse garanti kapsamina girdigi icin yollayabilirsin.
O zaman bendeki IPS glow hemde oldukça fazla var fotoğrafını da atayım hatta ama iade et yenisini al uğraşmaktan çok yoruldum en azından ölü piksel yok diye elimde tutayım dedim bilemiyorum
 

Ekler

  • 20250724_204531.webp
    20250724_204531.webp
    580.6 KB · Hit: 38
Geri
Top