Şikayetlerin arttıktan sonraki aşamada düzeltmişler yani yeni sipariş verenlerin faturası istenildiği gibi çıkıyor. Halen bekleyen varsa beklemeye devam 1 ay olacak, o kesilen fatura bir daha düzelmesi imkansız
Cimer başvurum bitti, Tüketici hakem heyetinde de ayıp oranında bedel indirimi için başvurumu yaptım.
6502 sayılı TKHK m. 8/1’de bulunan karara göre Amazon.com.tr bana ayıplı mal satmıştır. Ayıplı maldan hak kazanacağım vergi indirimini Amazon.com.tr yüzünden alamamışımdır.
13 Kasım 2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden, Amazon.com.tr satıcısından 9499TL fiyatına satın almış olduğum SAMSUNG Galaxy A34 5G 128GB telefonumun faturasında, IMEI bilgilerinin Amazon.com.tr sitesinde faturada bulunacağı belirtilmesine rağmen IMEI bilgisinin faturada yazmaması sebebiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bizlere sunduğu Genç Teknolojik Destek Kampanyası'ndaki "Faturada IMEI bulunması gereklidir." koşulunu sağlayamamaktayım. 9500TL fiyatın altında satın aldıkları cep telefonlarının %44.44'ünün devlet tarafından iade edileceği resmi gazetede ilan edilmiştir. Fatura kesim tarihi benim yararlanmam için yeterliydi. Fakat Amazon.com.tr bir çok kez kendileriyle gerek telefon, gerek canlı sohbet ile bir çok kez iletişime geçmeme, bana 72 saat içerisinde eklenecektir yazmalarına, fatura tarihinin değişmeyeceğini belirtmelerine, bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmelerine rağmen bu konuyu çözüme ulaştırmamışlar. Sürekli oyalamaya ve geçiştirmeye yönelik cevaplar vermişlerdir. Ben de kendilerine güvenerek telefonu iade etmedim ve faturaya IMEI'nin eklenmesini bekledim. En son olarak bana 30 Kasım 2023 tarihinde net ve %100 bir şekilde bu durumun çözüleceği bilgisi verilmiştir. Fakat her şeye rağmen bu sorun hala çözülmemiştir. Amazon IMEI bilgisi eklememesi halinde Teknolojik Destek Kampanyası'ndan yararlanma hakkımın gasp edileceğini, dolayısıyla bu sorumluluğu Amazon.com.tr'nin üstlenmesi gerektiğini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bana sağlamış olduğu Nihai satış bedelinin %44.44 'ünün Amazon.com.tr tarafından karşılanmasını, dolayısıyla ayıp oranında bedel indirimi talep etmekteyim.
Şikayet hocam. Hazine ve maliye bakanlığı. Lütfen sside ekleyin kendi sitelerindeki yazı
Mesaj otomatik birleştirildi:
Arkadaşlar son şans bu artık herkes şikayet etsin. İade günümüz yaklaşıyor. Cimere şikayet etmek 2dknızı almaz. Üstte metin hazır ss hazır. Lütfen üşenmeyin bir şey kaybetmezsiniz.
Arkadaşlar ben konuyu epey sitesinden takip ediyordum buradaki konunun bir kısmınıda bugün okudum. Bu konuda müşteri hizmetlerinin çok bilgisiz olduğu ortada ama epey sitesinde gördüğüm bir arkadaşın müşteri hizmetlerinden aldığı bilgi bana da mantıklı geldi.Burada da paylaşmak istedim
Arkadaşlar ben konuyu epey sitesinden takip ediyordum buradaki konunun bir kısmınıda bugün okudum. Bu konuda müşteri hizmetlerinin çok bilgisiz olduğu ortada ama epey sitesinde gördüğüm bir arkadaşın müşteri hizmetlerinden aldığı bilgi bana da mantıklı geldi.Burada da paylaşmak istedim
Özellikle orayı kesmedim. Ayrıca muhasebeci bir yakınıma durumu anlattım bana faturada sonradan düzenleme yapılamadığını ama böyle durumlarda faturanın iptal edilip tekrar kesilebildiğini söyledi.
Özellikle orayı kesmedim. Ayrıca muhasebeci bir yakınıma durumu anlattım bana faturada sonradan düzenleme yapılamadığını ama böyle durumlarda faturanın iptal edilip tekrar kesilebildiğini söyledi.