Neler Yeni

❌İndirim Bitti! Samsung Galaxy A34 128 GB 9499 TL

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

Rusty_Cohle

80+ Bronze
Katılım
24 Mayıs 2023
Mesajlar
825
Dahası  
Reaksiyon skoru
668
İsim
Rusty
Epey de gördüğüm yorum. 27 kasımda almış faturası düzgün hazırlanmış
Kabak bize patladı

Alıntıyı görüntüle
Şikayetlerin arttıktan sonraki aşamada düzeltmişler yani yeni sipariş verenlerin faturası istenildiği gibi çıkıyor. Halen bekleyen varsa beklemeye devam 1 ay olacak, o kesilen fatura bir daha düzelmesi imkansız
 

palwark

80+
Katılım
8 Kasım 2020
Mesajlar
165
Dahası  
Reaksiyon skoru
61
İsim
Emin
Benim yazım la bu :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Cimer başvurum bitti, Tüketici hakem heyetinde de ayıp oranında bedel indirimi için başvurumu yaptım.



6502 sayılı TKHK m. 8/1’de bulunan karara göre Amazon.com.tr bana ayıplı mal satmıştır. Ayıplı maldan hak kazanacağım vergi indirimini Amazon.com.tr yüzünden alamamışımdır.



13 Kasım 2023 tarihinde Amazon.com.tr üzerinden, Amazon.com.tr satıcısından 9499TL fiyatına satın almış olduğum SAMSUNG Galaxy A34 5G 128GB telefonumun faturasında, IMEI bilgilerinin Amazon.com.tr sitesinde faturada bulunacağı belirtilmesine rağmen IMEI bilgisinin faturada yazmaması sebebiyle Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bizlere sunduğu Genç Teknolojik Destek Kampanyası'ndaki "Faturada IMEI bulunması gereklidir." koşulunu sağlayamamaktayım. 9500TL fiyatın altında satın aldıkları cep telefonlarının %44.44'ünün devlet tarafından iade edileceği resmi gazetede ilan edilmiştir. Fatura kesim tarihi benim yararlanmam için yeterliydi. Fakat Amazon.com.tr bir çok kez kendileriyle gerek telefon, gerek canlı sohbet ile bir çok kez iletişime geçmeme, bana 72 saat içerisinde eklenecektir yazmalarına, fatura tarihinin değişmeyeceğini belirtmelerine, bizleri mağdur etmeyeceklerini belirtmelerine rağmen bu konuyu çözüme ulaştırmamışlar. Sürekli oyalamaya ve geçiştirmeye yönelik cevaplar vermişlerdir. Ben de kendilerine güvenerek telefonu iade etmedim ve faturaya IMEI'nin eklenmesini bekledim. En son olarak bana 30 Kasım 2023 tarihinde net ve %100 bir şekilde bu durumun çözüleceği bilgisi verilmiştir. Fakat her şeye rağmen bu sorun hala çözülmemiştir. Amazon IMEI bilgisi eklememesi halinde Teknolojik Destek Kampanyası'ndan yararlanma hakkımın gasp edileceğini, dolayısıyla bu sorumluluğu Amazon.com.tr'nin üstlenmesi gerektiğini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin bana sağlamış olduğu Nihai satış bedelinin %44.44 'ünün Amazon.com.tr tarafından karşılanmasını, dolayısıyla ayıp oranında bedel indirimi talep etmekteyim.
1701534619266.png
burada şikayeti mi seçtiniz hocam
 

palwark

80+
Katılım
8 Kasım 2020
Mesajlar
165
Dahası  
Reaksiyon skoru
61
İsim
Emin

Makvayuz

80+
Katılım
28 Kasım 2020
Mesajlar
63
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
Alperen Fırat
@imeibekleyenzavalli @Makvayuz Hocam bu Cimerde en üstte ne seçtiniz konuyu yukarıda SS attım.
Şikayet hocam. Hazine ve maliye bakanlığı. Lütfen sside ekleyin kendi sitelerindeki yazı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar son şans bu artık herkes şikayet etsin. İade günümüz yaklaşıyor. Cimere şikayet etmek 2dknızı almaz. Üstte metin hazır ss hazır. Lütfen üşenmeyin bir şey kaybetmezsiniz.
 

palwark

80+
Katılım
8 Kasım 2020
Mesajlar
165
Dahası  
Reaksiyon skoru
61
İsim
Emin
Hocamlar @Makvayuz @imeibekleyenzavalli THH sitesinde burada hangisini seçiyoruz. Ben soruyorum ama yapacak olanlarada rehber olur aynı zamanda.
1701537665444.png

Mesaj otomatik birleştirildi:

birde uyuşmazlık tutarı'na 9499 mu yazacağız
 
Katılım
2 Aralık 2023
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Halil Kaya
Arkadaşlar ben konuyu epey sitesinden takip ediyordum buradaki konunun bir kısmınıda bugün okudum. Bu konuda müşteri hizmetlerinin çok bilgisiz olduğu ortada ama epey sitesinde gördüğüm bir arkadaşın müşteri hizmetlerinden aldığı bilgi bana da mantıklı geldi.Burada da paylaşmak istedim
 

Ekler

  • IMG_0589.jpeg
    IMG_0589.jpeg
    278.7 KB · Hit: 164
  • IMG_0590.jpeg
    IMG_0590.jpeg
    66.8 KB · Hit: 164

palwark

80+
Katılım
8 Kasım 2020
Mesajlar
165
Dahası  
Reaksiyon skoru
61
İsim
Emin
Başvurularımızı yaptık. Şimdi MH böyle diyor.
Ekran görüntüsü 2023-12-02 231343.png

Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar ben konuyu epey sitesinden takip ediyordum buradaki konunun bir kısmınıda bugün okudum. Bu konuda müşteri hizmetlerinin çok bilgisiz olduğu ortada ama epey sitesinde gördüğüm bir arkadaşın müşteri hizmetlerinden aldığı bilgi bana da mantıklı geldi.Burada da paylaşmak istedim
1 hafta olmuş :)
 
Katılım
2 Aralık 2023
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Halil Kaya
Başvurularımızı yaptık. Şimdi MH böyle diyor.
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:


1 hafta olmuş :)
Özellikle orayı kesmedim. Ayrıca muhasebeci bir yakınıma durumu anlattım bana faturada sonradan düzenleme yapılamadığını ama böyle durumlarda faturanın iptal edilip tekrar kesilebildiğini söyledi.
 

Robius

80+ Bronze
Katılım
15 Mart 2022
Mesajlar
1,344
Özellikle orayı kesmedim. Ayrıca muhasebeci bir yakınıma durumu anlattım bana faturada sonradan düzenleme yapılamadığını ama böyle durumlarda faturanın iptal edilip tekrar kesilebildiğini söyledi.
7 günü geçerse fatura iptal edilemez.
 

Robius

80+ Bronze
Katılım
15 Mart 2022
Mesajlar
1,344
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
989,785
Mesajlar
8,931,927
Üyeler
156,524
Son üye
floww10
Top Bottom