EsdeathSama
80+ Bronze
- Katılım
- 20 Haziran 2023
- Mesajlar
- 1,638
- Reaksiyon skoru
- 991
öncelikle olay benim başıma GELMEDİ, arkadaşımın yaşadığı olayı anlatıp fikirlerinizi ve neler yapılması gerektiği hakkındaki süreci bekliyorum.
Arkadaşım idefix üzerinden ismi görünen "Prime" adlı satıcıdan taksit avantajıyla beraber peşin fiyatına 6 taksitle "Samsung Galaxy Buds 3 Pro" ürününü alıyor. Kutunun jelatinlerde herhangi bir sorun ve açılma izi olmadığını fakat kutuda bir boya atması sorunu belirtiyor ve kutuyu açıp telefona bağladığı ilk an cihazımı bul bildirimini görüyor. Bildirime tıkladığında samsungun resmi sitesinden ürünün "sahibine" olan cep telefonu ve e-posta bilgileri çıkıyor. KVKK sebebiyle onu koymayacağım.
Kulaklık sahibi arkadaşla görüştüğümüzde durum biraz daha açlıklığa kavuştu.
-Samsung galaxy buds 3 pro'yu garanti hizmeti için resmi samsung servisine bıraktım, bana sıfır kulaklık gönderildi uzun süredir de kullanıyorum bir problem yok. Diğer kulaklığın da eşleşmesini kaldırmamıştım o yüzden çalıntı uyarısı veriyor olabilir.
Garantiye gönderme sebebi olan sorun bizim elimizdeki kulaklıkta yok. Samsung kulaklığı tamir edip sıfırlanmadan göndermiş olabilir diye düşünüyoruz. Yine de polyannacılık yapmanın anlamı yok, iade isteyeceğiz, edilmezse bütün konuşmalarla fotoğraflarda beraber thh'ye durumu bildireceğiz.