Benzer süreci yakın zamanda yaşadım. Forumda konu da açtım hatta. Orayı da güncelleyeyim ilk fırsatta.
Burada sahibinden sizi şöyle tuzağa çekiyor. Gelen kargoyu teslim alın tutanak tutturun diye. Tabii ticari satış yapmıyorsanız. (
4.1.6 "Alıcı", işbu sözleşme konusu ürünün satışının; "Satıcı"nın mesleki veya ticari amaçla hareket etmemesi nedeniyle 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun kapsamına girmediğini, dolayısıyla tüketici mevzuatındaki cayma hakkına sahip olmayacağını peşinen kabul ve taahhüt etmektedir.)
Siz gelen kargoyu açmadan sadece dışından video çekerek iadeyi reddeceksiniz, 4.1.6'ya uygunsanız. Daha sonra bu elemanı savcılığa verip dilekçeyi wp üzerinden atıcaksınız. Bu süreçte de sahibindene sosyal medya ve şikayet var üzerinden de baskıya devam edeceksiniz. (
5.8 "SAHİBİNDEN" şüpheli işlem tespit etmesi halinde; "Alıcı ve "Satıcı" arasındaki işlemi durdurabilir, "S-Param Güvende hizmetini duraklatarak ek bilgi/belge talep edebilir, "Alıcı" ve/veya "Satıcı"nın hesabını geçici veya sürekli olarak durdurabilir. Bu tür işlemler sebebiyle ürün satış ve teslimine ilişkin süreçlerde gecikmeye sebebiyet verildiğinden bahisle "SAHİBİNDEN"den herhangi bir talepte bulunulamaz.) Bu madde gereği sahibinden işlemi bloke edecek mecburen. Sizde işlem duraklatıldı diye göreceksiniz zaten. Bunun ekran görüntüsünü de elemana wp'den attın mı eleman ses vermeye başlıyor
Özürler af dilemeler. Sonra malı aynen geri yolladı. İstesem parasını da ödetmezdim ama Ramazan ayı dedim affettim.
Tabii ben ürünü gönderirken vs tüm aşamaları videoya almıştım bu arada. Burada en önemli nokta gelen kargoyu iade almayıp reddetmek - tabii ticari amaç olmaması koşulu gerekli madde 4.1.6 gereği, sonrasında 5.8 ile işlemi durdurmak için de kargoyu almayacaksınız.
Son noktada bu işlemleri sahibinden bu kadar yoğun olmasına rağmen düzgün denetleyip kontrol altında tutabilir ama nedense yapmamak da ısrarcı.