Satış sitelerinde dopingler yalan mı ?

Bana aynı özell
İlanım çok düşük fiyatta diyosun ama dusukfiyatta değil ilanın 6700xt sistemler 15.500e satiliyo şuan 2k monitörler de 5-6k arası bulunabiliyo yani sıfır alsa zaten aynı parayı odiyicek adam niye senden alsın
Bana aynı özellikler bitane 6700xt sistem atar mısın dostum ben bilmiyorumda çok bu işleri
 
Tamam dostum . Üzerine monitör klavye mouse ssd ve soğutma ekler misin bakalım ne kadar olacak. Ben burada sizinle sattığım malın fiyatını tartışma gayesinde değilim. Konu nerelere geldi
Dedim ya 2k monitörler 5-6bin seviyesinde diye etti sana 20-21bin üstüne de klavye mouse alırsın bin liraya ayrıca senin attığında m2ssd yok bunda var
 
Ürününü dolap'a yüklemeni tavsiye ederim 200tl komisyon alacaktır senden ama sen de ona göre fiyatını yükseltirsin veya havale ile satıp dolap üzerinden ürünü 20-25tl ye satıp en büyük kargo da 25tl karşı tarafa 50tl ye uygulama üzerinden satıp kargolayabilirsin.
 
Ürününü dolap'a yüklemeni tavsiye ederim 200tl komisyon alacaktır senden ama sen de ona göre fiyatını yükseltirsin veya havale ile satıp dolap üzerinden ürünü 20-25tl ye satıp en büyük kargo da 25tl karşı tarafa 50tl ye uygulama üzerinden satıp kargolayabilirsin.
Oraya da koydum fakat oradanda bir dönüş alamadım henüz. Maalesef ürünü acil olarak satmam gerekiyor. Her yere koydum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ps
yayın işini rafa kaldırmış belli ki :kekw:
5'ten devam edeceğim..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dedim ya 2k monitörler 5-6bin seviyesinde diye etti sana 20-21bin üstüne de klavye mouse alırsın bin liraya ayrıca senin attığında m2ssd yok bunda var
Dostum ısrarla bir yanlışı savunuyorsun. Cevap yazmak istemiyorum ama bilgilendirmek istedim. Attığın ürünün içinde bulunan m2 ssd'nin okuma yazma oranına bir bak bakalım m2 görünümlü satamı.
 
Oraya da koydum fakat oradanda bir dönüş alamadım henüz. Maalesef ürünü acil olarak satmam gerekiyor. Her yere koydum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ps

5'ten devam edeceğim..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dostum ısrarla bir yanlışı savunuyorsun. Cevap yazmak istemiyorum ama bilgilendirmek istedim. Attığın ürünün içinde bulunan m2 ssd'nin okuma yazma oranına bir bak bakalım m2 görünümlü satamı.
Sizinle tartismiyicagim inatla kendi ürününüzün çok daha fazla edicegini savunuyosunuz sonra diyosunuz ki niye mesaj gelmiyo ilana çünkü adam onun yerine hazır sistem alır aynı fiyata gelir neden sizden alsın? Fiyatı düşürmenix lazım
 
Sizinle tartismiyicagim inatla kendi ürününüzün çok daha fazla edicegini savunuyosunuz sonra diyosunuz ki niye mesaj gelmiyo ilana çünkü adam onun yerine hazır sistem alır aynı fiyata gelir neden sizden alsın? Fiyatı düşürmenix lazım
adamın en fazla ineceği fiyat 20k olur dostum kamera klavye mouse monitör en kaba hesap 5-6kdan aşağı tutmayacak zaten bence gayet uygun
 
adamın en fazla ineceği fiyat 20k olur dostum kamera klavye mouse monitör en kaba hesap 5-6kdan aşağı tutmayacak zaten bence gayet uygun
İşte yazması gereken fiyat 20bin lira pazarlıkla 19500e falan verebilir adam 22bini goruyo sonra bakiyo sıfıri da aynı para hiç mesaj yazmiyo bile
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,113
Mesajlar
11,084,388
Üyeler
198,241
Son üye
Nyxthara
Geri
Top