Servispoint Nasıldır?

Sonuç ne oldu hocam
3 kere mail attım hepsi de aynı mesaj. "Bitince haber vereceğiz." Dedim ki kardeşim ben sizden ne yapıldığı ile ilgili bilgi istiyorum. Tamire alındı mı ne gibi işlem yapıldı masraf çıkaracak mı buna göre hareket edeceğim diyorum. Bana gelen mail şu; "Herkesin acelesi var sadece sizin ürününüz yok bittiği zaman bilgi verilecek."
 
Arkadaşlar merhaba. MSI MPG B650 CARBON anakartımda çözemediğim bir sorun olduğu için garantiye gönderdim. Daha önce geçmişi olan servise parçasını göndermiş olan arkadaşlarım varsa deneyimlerini paylaşabilirler mi?
Not: İşlemciyi görmüyordu anakart Debug ışığı yanıyor ve işlemci ısınıyordu.
monitör için ve ekran kartı için gittim hızlı hizmet veriyorlar 2019da 2 günde sorunumu çözmüşlerdi
 
monitör için ve ekran kartı için gittim hızlı hizmet veriyorlar 2019da 2 günde sorunumu çözmüşlerdi
3. Haftam hala ses yok. Bekliyorum yasal süreyi geçerse şikayet edeceğim. İşlerim aksadı.
 
3. Haftam hala ses yok. Bekliyorum yasal süreyi geçerse şikayet edeceğim. İşlerim aksadı.
bende ekran kartı bile 3 gün sürmüştü tamir vs bir bildirim aldınız mı
 
Arkadaşlar merhaba. MSI MPG B650 CARBON anakartımda çözemediğim bir sorun olduğu için garantiye gönderdim. Daha önce geçmişi olan servise parçasını göndermiş olan arkadaşlarım varsa deneyimlerini paylaşabilirler mi?
Not: İşlemciyi görmüyordu anakart Debug ışığı yanıyor ve işlemci ısınıyordu.
Benim için mükemmel firma. Nisan ayında Msi Force GC20 V2 gamepad almıştım 2 hafta önce birden bozuldu. Kendilerine yolladım değişim ya da iade hakkı tanımlandı dediler. Değişim istedim bozulduktan 8 gün sonra geldi. Amazon da mükemmel firma onlar da yardımcı oldu. Mng kargo saçmalıkları olmasa bir gün daha erken gelirdi.
 
Benim için mükemmel firma. Nisan ayında Msi Force GC20 V2 gamepad almıştım 2 hafta önce birden bozuldu. Kendilerine yolladım değişim ya da iade hakkı tanımlandı dediler. Değişim istedim bozulduktan 8 gün sonra geldi. Amazon da mükemmel firma onlar da yardımcı oldu. Mng kargo saçmalıkları olmasa bir gün daha erken gelirdi.
Nedense beni uğraşıracaklar gibi geliyor ama hayırlısı.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Nedense beni uğraşıracaklar gibi geliyor ama hayırlısı.
Ben de öyle düşünüyordum hiç de öyle değil. Gecenin 12'sinde mail attım sabah 8-9 gibi geri dönüş yapılıp incelenmesi için ServisPoint ödemeli kargo yolladım. 2-3 gün sonra değişim/İade halkı verildi, değişim yaptım. Mng kargo iğrenç firma olduğundan 1 gün geç getirdi.
 
Ben de öyle düşünüyordum hiç de öyle değil. Gecenin 12'sinde mail attım sabah 8-9 gibi geri dönüş yapılıp incelenmesi için ServisPoint ödemeli kargo yolladım. 2-3 gün sonra değişim/İade halkı verildi, değişim yaptım. Mng kargo iğrenç firma olduğundan 1 gün geç getirdi.
Ben beklemedeyim hala. Gittiği günü saymazsak 10 iş günü geçti. Yaylaya git geri eve dön şu PC işi acayip uğraştırdı. Bozuk parça var mı bilmiyorum ondan da korkuyorum. İade süreleri de geçti. Toplu param olsaydı tekte alırdım diyorum ama böyle de daha ucuza geldi of of alfpwlglwkyw.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Ben beklemedeyim hala. Gittiği günü saymazsak 10 iş günü geçti. Yaylaya git geri eve dön şu PC işi acayip uğraştırdı. Bozuk parça var mı bilmiyorum ondan da korkuyorum. İade süreleri de geçti. Toplu param olsaydı tekte alırdım diyorum ama böyle de daha ucuza geldi of of alfpwlglwkyw.
Bende ekran kartını göndercem İNŞALLAH sıkıntı yaşamam
 
Ben beklemedeyim hala. Gittiği günü saymazsak 10 iş günü geçti. Yaylaya git geri eve dön şu PC işi acayip uğraştırdı. Bozuk parça var mı bilmiyorum ondan da korkuyorum. İade süreleri de geçti. Toplu param olsaydı tekte alırdım diyorum ama böyle de daha ucuza geldi of of alfpwlglwkyw.
Merhaba hocam biraz konuyu hortlatıyorum fakat sonuç ne oldu düzeltiler mi memnun kaldınız mı?
 
Ben beklemedeyim hala. Gittiği günü saymazsak 10 iş günü geçti. Yaylaya git geri eve dön şu PC işi acayip uğraştırdı. Bozuk parça var mı bilmiyorum ondan da korkuyorum. İade süreleri de geçti. Toplu param olsaydı tekte alırdım diyorum ama böyle de daha ucuza geldi of of alfpwlglwkyw.
Hocam ürünün servis kaydı açıldığında size mail ile bir hizmet fiş numarası verirler. O numarayla maildeki sitelerine girip hangi aşamada olduğunu görebiliyorsunuz, işte parça mı bekliyor tamir devam mı ediyor vs. Ordaki durum nedir?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,153,378
Mesajlar
10,394,429
Üyeler
183,417
Son üye
ererdo0
Geri
Top