Silindi

İsteyen istediği gibi hayatını yaşar. Desteklemiyorum ama karşı da değilim.
 
Çoğu şirketler destekliyor amaçları para için olduğunu düşünüyorum.
 
Hayır, desteklemiyorum.
 
Umrumda değil açıkçası , Lgbt’li bir bireye hayır sen yanlışsın hastasın da demem herkesin kendi tercihi
 
Yav kardeşim sen gaysin lezbiyensin kendi cinsinden hoşlanıyosun banane lan bundan izlediğim futblolda görmek zorunda mıyım seni
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,072
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top