Sınavlar Başlıyormuş Doğru mu

60k vaka var ertelenmezse you're going to brazil
 
Erken yaptılarsa onların sorunu. Mebin gönderdiği yazıya uymamışlar demek ki.
Eğer oldularsa saçma yapsalar da oldular sonuçta ben iptal olacağını hiç düşünmüyorum.
 
Eğer oldularsa saçma yapsalar da oldular sonuçta ben iptal olacağını hiç düşünmüyorum.
Hiç belli olmaz. Onların sınavları olması günde 61k vakanın olmadığını ve sınavların rahatlıkla yapılacağını göstermez.

Şuan ki duruma bakarsak sınavların olması çok zor. Günde 60k vaka üstüne varyantların da gençleri etkilemesi falan.

Kabineyi bekleyeceğiz. Tam kapanma olacak %99. Zaten tam kapanma yaparlarsa her türlü yapamazlar sınavları.

Ayrıca 8 ve 12 leri yaptılar diyorsunuz da meb bence bizim sınavların olamayacağını da düşünüp onları aradan çıkartmış olabilir.
 
Hiç belli olmaz. Onların sınavları olması günde 61k vakanın olmadığını ve sınavların rahatlıkla yapılacağını göstermez.

Şuan ki duruma bakarsak sınavların olması çok zor. Günde 60k vaka üstüne varyantların da gençleri etkilemesi falan.

Kabineyi bekleyeceğiz. Tam kapanma olacak %99. Zaten tam kapanma yaparlarsa her türlü yapamazlar sınavları.

Ayrıca 8 ve 12 leri yaptılar diyorsunuz da meb bence bizim sınavların olamayacağını da düşünüp onları aradan çıkartmış olabilir.
8 ve 12'lerden değil bizden bahsediyorum. Ben de tam kapanma olacağı düşüncesindeyim fakat sınavlar bitince kısıtlamalar gelebilir.
 
Bence ertelenecek.
 
Bazı okullar sınavları bayramdan sonra yapacağını söylüyor. Bu her okulda var mı bilmiyorum.
 
60k vaka var erteleme kararı gelicek
 
8 ve 12'lerden değil bizden bahsediyorum.
Bizden bahsettiğini biliyorum. Genel olarak söyledim onu.
Ben de tam kapanma olacağı düşüncesindeyim fakat sınavlar bitince kısıtlamalar gelebilir.
Haftaya kabine var. Cumhurbaşkanı geçen haftaki kabinede 2 hafta içinde vakalar düşmezse (ki düşmedi) daha sıkı kısıtlamalar gelecek dedi.

Sınavlar kabineden 1 hafta sonra. Eee nasıl sınavlar bitince kısıtlama gelir diyorsun?
 
Geri
Top