Neler Yeni

Sinerji Bilgisayar İade Hakkımı Sağlamıyor.

SafakB

80+
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
227
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Enes ŞAFAK
Merhabalar bu konu Sinerji Bilgisayar Hakkındaki Deneyimlerimi ve Yaşadıklarımı içeriyor,
7 Aralık 2022, Çarşamba, 23:43 Sinerji üzerinden Sapphire Radeon RX 6700 Pulse 10GB GDDR6 160 Bit Ekran Kartı satın aldım ancak bana gelen ürün bozuk olduğu için teslim aldığım gün talep oluşturarak iade talebimi başlattım.

Ancak firma direkt iade alması gerekirken servise yolladı ve tam 3 kere servise gitti kart. 2 kere arıza yok dediler ancak 3.de kabul edip iade kararı çıkarttılar buraya kadar her şey normal ancak ben bu uzun süreçte THH'ye başvuru yaptığım için bana iade hakkımı gasp ederek şart koşuyorlar. THH şikayetini çekersen paranı iade ederiz diyorlar. ( tüm bu söylediklerimin resmi kaydı vardır konu uzun olmaması için eklemiyorum.)
iade kararı 06/02/2023'de çıktı takdir edersiniz ki aradı süre çok uzun ve bu süreçte mağduriyetim için devlete başvurmuştum. Sırf dosya ücreti ödememek için bu kadar yokuşa sürdüklerini düşünüyorum ve son 10 gündür hiç bir talebime yanıt vermiyor adeta görmezden geliyorlar.

@Abdullah Hacıgül hocam öncelikle etiketleyerek umarım seni rahatsız etmiyorumdur ancak sektörde öncü olan ve sesimizi duyuran tek kişi sensin bu sebeple senden yardım istiyorum. Yukarıda yazan her şeyi eksiksiz olarak kanıtlayabilir sana iletebilirim.

Forumdaki arkadaşlardan da destek beklemekteyim. Tüketici olarak birlik olmamız gerekiyor.
 

TinerciAlper

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
6,055
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,494
Konum
Ordu
İsim
Alper Burak Sarı
Instagram
alperburaks
Steam
https://steamcommunity.com/profiles/76561198343077776
Discord
Alperburaks
Merhabalar bu konu Sinerji Bilgisayar Hakkındaki Deneyimlerimi ve Yaşadıklarımı içeriyor,
7 Aralık 2022, Çarşamba, 23:43 Sinerji üzerinden Sapphire Radeon RX 6700 Pulse 10GB GDDR6 160 Bit Ekran Kartı satın aldım ancak bana gelen ürün bozuk olduğu için teslim aldığım gün talep oluşturarak iade talebimi başlattım.

Ancak firma direkt iade alması gerekirken servise yolladı ve tam 3 kere servise gitti kart. 2 kere arıza yok dediler ancak 3.de kabul edip iade kararı çıkarttılar buraya kadar her şey normal ancak ben bu uzun süreçte THH'ye başvuru yaptığım için bana iade hakkımı gasp ederek şart koşuyorlar. THH şikayetini çekersen paranı iade ederiz diyorlar. ( tüm bu söylediklerimin resmi kaydı vardır konu uzun olmaması için eklemiyorum.)
iade kararı 06/02/2023'de çıktı takdir edersiniz ki aradı süre çok uzun ve bu süreçte mağduriyetim için devlete başvurmuştum. Sırf dosya ücreti ödememek için bu kadar yokuşa sürdüklerini düşünüyorum ve son 10 gündür hiç bir talebime yanıt vermiyor adeta görmezden geliyorlar.

@Abdullah Hacıgül hocam öncelikle etiketleyerek umarım seni rahatsız etmiyorumdur ancak sektörde öncü olan ve sesimizi duyuran tek kişi sensin bu sebeple senden yardım istiyorum. Yukarıda yazan her şeyi eksiksiz olarak kanıtlayabilir sana iletebilirim.

Forumdaki arkadaşlardan da destek beklemekteyim. Tüketici olarak birlik olmamız gerekiyor.
Thh basvurunu geri cekme bence çünkü cektikten sonra eger doa raporun yoksa hicbir sekilde hakli olamaz birdahada thha o urun icin basvuramazsin acelen yoksa bekle thh sonuclansin yada onlara para iadesi olmadan basvrunu geri cekmeyecegini soyle umarim anlatabilmisimdir uykuluyum biraz kb
 

MertFM

80+ Silver
Katılım
6 Ağustos 2022
Mesajlar
2,033
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,056
İsim
Mertcan Ceylan
geri çekme her türlü alacaksın zaten sonunda yada önce paranı versinler sonra çek
 

MertFM

80+ Silver
Katılım
6 Ağustos 2022
Mesajlar
2,033
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,056
İsim
Mertcan Ceylan
Saçmalık gerçekten kafalarına göre davranıyorlar.
aynen öyle işte pek bilinmedik markalar da böyle problemler oluyor müşteri memnuniyeti açısından thh ye başvurman iyi olmuş %90 müşteri haklı oluyor
 

SafakB

80+
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
227
Dahası  
Reaksiyon skoru
52
İsim
Enes ŞAFAK
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
aynen öyle işte pek bilinmedik markalar da böyle problemler oluyor müşteri memnuniyeti açısından thh ye başvurman iyi olmuş %90 müşteri haklı oluyor
Şart koştuklarını ayrıca çıktı alıp hakem heyetine ek delil olarak bıraktım zaten. Ayrıca hakem heyeti kararından sonra idari para cezası almaları için başvuru yapmayı düşünüyorum.
 

MertFM

80+ Silver
Katılım
6 Ağustos 2022
Mesajlar
2,033
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,056
İsim
Mertcan Ceylan
Şart koştuklarını ayrıca çıktı alıp hakem heyetine ek delil olarak bıraktım zaten. Ayrıca hakem heyeti kararından sonra idari para cezası almaları için başvuru yapmayı düşünüyorum.
şart koşma şansları yok yasal süreçte her türlü verecekler paranı @Abdullah Hacıgül de görürse yardımcı olacaktır yada modlar
 

Bu Ne Diyo

80+ Bronze
Katılım
15 Eylül 2022
Mesajlar
614
Dahası  
Reaksiyon skoru
215
İsim
emre can
Merhabalar bu konu Sinerji Bilgisayar Hakkındaki Deneyimlerimi ve Yaşadıklarımı içeriyor,
7 Aralık 2022, Çarşamba, 23:43 Sinerji üzerinden Sapphire Radeon RX 6700 Pulse 10GB GDDR6 160 Bit Ekran Kartı satın aldım ancak bana gelen ürün bozuk olduğu için teslim aldığım gün talep oluşturarak iade talebimi başlattım.

Ancak firma direkt iade alması gerekirken servise yolladı ve tam 3 kere servise gitti kart. 2 kere arıza yok dediler ancak 3.de kabul edip iade kararı çıkarttılar buraya kadar her şey normal ancak ben bu uzun süreçte THH'ye başvuru yaptığım için bana iade hakkımı gasp ederek şart koşuyorlar. THH şikayetini çekersen paranı iade ederiz diyorlar. ( tüm bu söylediklerimin resmi kaydı vardır konu uzun olmaması için eklemiyorum.)
iade kararı 06/02/2023'de çıktı takdir edersiniz ki aradı süre çok uzun ve bu süreçte mağduriyetim için devlete başvurmuştum. Sırf dosya ücreti ödememek için bu kadar yokuşa sürdüklerini düşünüyorum ve son 10 gündür hiç bir talebime yanıt vermiyor adeta görmezden geliyorlar.

@Abdullah Hacıgül hocam öncelikle etiketleyerek umarım seni rahatsız etmiyorumdur ancak sektörde öncü olan ve sesimizi duyuran tek kişi sensin bu sebeple senden yardım istiyorum. Yukarıda yazan her şeyi eksiksiz olarak kanıtlayabilir sana iletebilirim.

Forumdaki arkadaşlardan da destek beklemekteyim. Tüketici olarak birlik olmamız gerekiyor.
çöp firma ne beklersin
 

R3b311i0n_01

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,620
silindi
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mart 2022
Mesajlar
464
Dahası  
Reaksiyon skoru
245
İsim
Hasan Can Doğru
Amazonu bu yüzden seviyorum 2 defa ekran kartı 3 kere ssd iade ettim. Hepsini sorgusuz sualsiz aldılar. 1000 lira fazla olsun amazondan alıyorum artık bende herşeyimi. Geçen elektrikli buharlı mop aldım kullandım beğenmedim bezindeki izi dahi çıkaramadım adamlar müşteri memnuniyeti gereği onubile aldı. Trendyolda 300 lira daha ucuzda hatta ama iyi ki de amazondan almışım.
 
Top Bottom