SafakB
80+
- Katılım
- 29 Aralık 2020
- Mesajlar
- 232
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 54
- İsim
- Enes ŞAFAK
Merhabalar bu konu Sinerji Bilgisayar Hakkındaki Deneyimlerimi ve Yaşadıklarımı içeriyor,
7 Aralık 2022, Çarşamba, 23:43 Sinerji üzerinden Sapphire Radeon RX 6700 Pulse 10GB GDDR6 160 Bit Ekran Kartı satın aldım ancak bana gelen ürün bozuk olduğu için teslim aldığım gün talep oluşturarak iade talebimi başlattım.
Ancak firma direkt iade alması gerekirken servise yolladı ve tam 3 kere servise gitti kart. 2 kere arıza yok dediler ancak 3.de kabul edip iade kararı çıkarttılar buraya kadar her şey normal ancak ben bu uzun süreçte THH'ye başvuru yaptığım için bana iade hakkımı gasp ederek şart koşuyorlar. THH şikayetini çekersen paranı iade ederiz diyorlar. ( tüm bu söylediklerimin resmi kaydı vardır konu uzun olmaması için eklemiyorum.)
iade kararı 06/02/2023'de çıktı takdir edersiniz ki aradı süre çok uzun ve bu süreçte mağduriyetim için devlete başvurmuştum. Sırf dosya ücreti ödememek için bu kadar yokuşa sürdüklerini düşünüyorum ve son 10 gündür hiç bir talebime yanıt vermiyor adeta görmezden geliyorlar.
@Abdullah Hacıgül hocam öncelikle etiketleyerek umarım seni rahatsız etmiyorumdur ancak sektörde öncü olan ve sesimizi duyuran tek kişi sensin bu sebeple senden yardım istiyorum. Yukarıda yazan her şeyi eksiksiz olarak kanıtlayabilir sana iletebilirim.
Forumdaki arkadaşlardan da destek beklemekteyim. Tüketici olarak birlik olmamız gerekiyor.
7 Aralık 2022, Çarşamba, 23:43 Sinerji üzerinden Sapphire Radeon RX 6700 Pulse 10GB GDDR6 160 Bit Ekran Kartı satın aldım ancak bana gelen ürün bozuk olduğu için teslim aldığım gün talep oluşturarak iade talebimi başlattım.
Ancak firma direkt iade alması gerekirken servise yolladı ve tam 3 kere servise gitti kart. 2 kere arıza yok dediler ancak 3.de kabul edip iade kararı çıkarttılar buraya kadar her şey normal ancak ben bu uzun süreçte THH'ye başvuru yaptığım için bana iade hakkımı gasp ederek şart koşuyorlar. THH şikayetini çekersen paranı iade ederiz diyorlar. ( tüm bu söylediklerimin resmi kaydı vardır konu uzun olmaması için eklemiyorum.)
iade kararı 06/02/2023'de çıktı takdir edersiniz ki aradı süre çok uzun ve bu süreçte mağduriyetim için devlete başvurmuştum. Sırf dosya ücreti ödememek için bu kadar yokuşa sürdüklerini düşünüyorum ve son 10 gündür hiç bir talebime yanıt vermiyor adeta görmezden geliyorlar.
@Abdullah Hacıgül hocam öncelikle etiketleyerek umarım seni rahatsız etmiyorumdur ancak sektörde öncü olan ve sesimizi duyuran tek kişi sensin bu sebeple senden yardım istiyorum. Yukarıda yazan her şeyi eksiksiz olarak kanıtlayabilir sana iletebilirim.
Forumdaki arkadaşlardan da destek beklemekteyim. Tüketici olarak birlik olmamız gerekiyor.