Sınıfta kalırmıyım? 10.sınıf

kalmazsın o dersten sorumlu olarak geçersin, mezun olana kadar o dersi vermen gerekir.
 
Benim kuzen 9da 50 altı aldı kalmadı artık eskisi gibi sınıfta kalma mevzusu yol
 
Hocam alan derslerinde sorumlu geçme yok diye biliyorum.
bende sağlık meslekte okuyorum mesleki temel uygulamalar diye baraj dersimiz vardı, sorumlu olarak geçen bir sürü arkadaşım var.
 
notlar.PNG

9a gidiyorum notlar bu halde ben kalır mıyım acaba
 
Kalmazsın.
 
Sanırım bbölüm dersi 35.
Kalırsınız 2.dönem düzeltmezseniz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,894
Mesajlar
11,071,416
Üyeler
198,002
Son üye
Power59
Geri
Top