Arif0
80+ Bronze
- Katılım
- 17 Ocak 2023
- Mesajlar
- 1,427
- Reaksiyon skoru
- 594
A520M-K V2 anakart ım var. OC yapamıyorum, sistemim RX6800 ve R5 5600X. Bu kurban 1. yılını dolduracak sistem. Bi skıntısını görmedim ama OC yapamadığımdan darboğaz ucu ucuna. Sizce B550 geçmeye değer mi ?
RAM ler 3200Mhz ama oyun için kullandığımdan skıntı yapmıyor.
RAM ler 3200Mhz ama oyun için kullandığımdan skıntı yapmıyor.