Sizce hangi mouse almalıyım?

ya kardeşim logitech sağlam bir firma 2017 yılında G300s aldım şuan kullanıyorum taş gibi gamepower ürünlerini önerme bi kez
GamePower ekipmanlarını kullananlar şikayetçi değilken neden böyle bir algı var? Evet kötü ürünü de var ama iyi ürünleri de Saber, Ogre gibi klavyeler kullanıcılarını fazlasıyla memnun eden ürünler. Mouse tarafında da Bane ve Ursa için aynı şeyler geçerli.
 
Geri
Top