Sizce hangi mouse almalıyım?

ya kardeşim logitech sağlam bir firma 2017 yılında G300s aldım şuan kullanıyorum taş gibi gamepower ürünlerini önerme bi kez
GamePower ekipmanlarını kullananlar şikayetçi değilken neden böyle bir algı var? Evet kötü ürünü de var ama iyi ürünleri de Saber, Ogre gibi klavyeler kullanıcılarını fazlasıyla memnun eden ürünler. Mouse tarafında da Bane ve Ursa için aynı şeyler geçerli.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,824
Mesajlar
11,081,601
Üyeler
198,200
Son üye
Ckig
Geri
Top