LoserIl
80+ Gold
- Katılım
- 30 Mart 2024
- Mesajlar
- 7,059
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 3,507
Darmoshark M3 Pro alacağım skatez de alsam mı diye düşünüyorum. 1600 DPI 1.15 Sens CS oynuyorum, hızlı mı yavaş mı seçmeliyim bilemedim. Mousepad Klasse Pro.
Düşündüğüm model şu ama gerek var mı ondan bile emin değilim
wraithesports.com
Düşündüğüm model şu ama gerek var mı ondan bile emin değilim
X-Raypad Obsidian Mouse Skates
Not: ATK X1 Series modeli 4 ayak olarak gelmekte olup eski üretim X1 ile uyumludur. Güncel satılan X1 serisi ürünler yeni tür skatez ile gelmekte olup bu ürün ile uyumlu değildir. Mouse Skates Ürünlerinde İade Politikası: Bu ürün grubunda iade koşulları ile ilgili bilgi almak için iade...