Neler Yeni

SONUNDA KAZANDIM !!! teknorya firması ile olan tüketici hakem heyeti sürecim.

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
395
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Emir
herkese selamlar, teknoryadan almış olduğum asus marka laptop elime ulaşır ulaşmaz pixel, ekran testi vs vs yaptım ve 2 adet ölü pixel çıktı. hem satıcıya hem n11 e bu durumu bildirdim. n11 cayma hakkımın olmadığını satıcı ise ben sattım benden çıktı artık servise yazın dedi. ürün elime ulaştı 2 saat olmadan yazdım ve bunlar söylendi bana. adamlarda öyle bir rahatlık var ki tüketiciyi mağdur etmekten çekinmiyorlar. 3. sınıf insan muamelesi görüyoruz resmen. thh başvurumu yaptım dün firmadan savunma istendi, bunları da buraya yazdım ki hakkımızı yedirmeyelim arkadaşlar yarın bir gün siz de ürün alacaksınız size de aynı durumu yaşatabilirler.

güncelleme: arkadaşlar an itibari ile thh başvurum sonuçlandı ve kazandım.

14 günlük bir itiraz süresi var teknoryanın, itiraz edeceğini sanmıyorum, sonuçta hem cayma hakkımı gasp etti hem de ekranda ölü pixel var fabrikasyon bir sorun bu bunun neyine itiraz edebilir.

ellerine tebligat ulaşınca beni arayacaklarını düşünüyorum, sitelerine baktım ellerinde aynı model laptop kalmamış nasıl olacak süreç onu düşünüyorum, bir an önce yeni laptopumu almak istiyorum aylardır kişiselleştiremiyorum laptopumu. süreci takip eden ve destek veren herkese çok teşekkür ederim. satıcının karara uyup uymayacağını ve tutumunu da buraya aktaracağım umarım başta yaptıkları gibi rezillik yapmaya devam etmezler.


Arkadaşlar bana ulasildi. Muadil olarak daha kotu model onerildi. Bir ust model icin de akil alir gibi degil ama 50 60k arasi laptopu 40k dan sayip kendi urunlerini yuksek kar ile satmaya calistilar. Hem bana ilk laptopu satarken hem bu laptopu satarken hem aradaki fiyat farkini hem de distribütörden yeni urunu alinca aradaki farktan kar etmis olacaklardi. Insafsiz ve hakkaniyetsiz bir firma
Surecin devamini yazacagim firma kesinlikle anlayisli degil ve thh kararini cok da takmiyorlar
 
Son düzenleme:

The Joker

80+
Katılım
16 Eylül 2024
Mesajlar
87
N11 de artık iade talebi oluşturmuyor. İstersen laptop sana paramparça gelsin. Site iade talebi yapmıyor komple kapatmışlar iade seçeceğini. N11 den bilgisayar alırken 50 kez düşünün. Hepsiburada alsaydın arkada Hepsiburada duruyor direk satıcı iade alırdı. Geçmiş olsun.
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
395
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Emir
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
N11 de artık iade talebi oluşturmuyor. İstersen laptop sana paramparça gelsin. Site iade talebi yapmıyor komple kapatmışlar iade seçeceğini. N11 den bilgisayar alırken 50 kez düşünün. Hepsiburada alsaydın arkada Hepsiburada duruyor direk satıcı iade alırdı. Geçmiş olsun.
dostum baktım satıcı aynı hepsiburadadan alsam da aynı satıcıdan alacaktım, ben de n11 den alayım dedim cayma hakkım var nasıl olsa diye öyle olmadı sonra uğraşıyorum şimdi thh ile
 

BYsimit

80+
Katılım
29 Ağustos 2024
Mesajlar
154
Dahası  
Reaksiyon skoru
62
İsim
BYsimiti
o satıcı almaz çıktı veya sorun raporu ile alıyorlar
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,871
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,067
İsim
.
dostum baktım satıcı aynı hepsiburadadan alsam da aynı satıcıdan alacaktım, ben de n11 den alayım dedim cayma hakkım var nasıl olsa diye
Hatayı en başta N11 den almakla yapmışsın.
Ben bu tür şeyleri Amazon ve Hepsiburada dışında tavsiye etmiyorum kendi satıcıları olacak.
Hepsiburada her türlü iade alıyor mesela kendi satıyorsa.
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
395
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Emir
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Hatayı en başta N11 den almakla yapmışsın.
Ben bu tür şeyleri Amazon ve Hepsiburada dışında tavsiye etmiyorum kendi satıcıları olacak.
Hepsiburada her türlü iade alıyor mesela kendi satıyorsa.
hepsiburada arkasında duruyormuş mallarının, bilsem almazdım kurumsal bir mağaza gibi duruyordu n11. alacak arkadaşları bilgilendirmek için de yazdım bunu
Mesaj otomatik birleştirildi:

o satıcı almaz çıktı veya sorun raporu ile alıyorlar
n11 üzerinden koşulsuz şartsız değişim veya iade hakkım var, thh için kaymakamlıkta belge teslim ediyordum adam neden 14 gün içinde iade etmedin dedi ben durumu açıklayınca o da şaşırdı öyle şey mi olur değiştirmek zorunda dedi, yani satıcı alsın veya almasın n11 üzerinden işlem yapma hakkım var
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,871
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,067
İsim
.
hepsiburada arkasında duruyormuş mallarının, bilsem almazdım kurumsal bir mağaza gibi duruyordu n11. alacak arkadaşları bilgilendirmek için de yazdım bunu
Hepsiburada taş gibi hocam her türlü alıyor.
Ben elimden geldiğince herşeyimi oradan alıyorum.
Anakart aldım ssd aldım sonra anakartı iade ettim depoya ulaştığı gün paramı yatırdılar.
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
395
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Emir
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Hepsiburada taş gibi hocam her türlü alıyor.
Ben elimden geldiğince herşeyimi oradan alıyorum.
Anakart aldım ssd aldım sonra anakartı iade ettim depoya ulaştığı gün paramı yatırdılar.
haklısınız hocam hepsiburada premium da kullanıyorum halbuki artık hb üzerinden devam edeceğim aksesuar vs almaya
 

Touoa

80+ Silver
Katılım
27 Ocak 2021
Mesajlar
4,380
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,173
İsim
Turuncu Keskin
Her türlü ürünü iade almak zorundalar alalı 2 saat olmuş ne demek iade almıyorum :D hiçbir sorunu sıkıntısı olmasa da almak zorunda.
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
395
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Emir
Her türlü ürünü iade almak zorundalar alalı 2 saat olmuş ne demek iade almıyorum :D hiçbir sorunu sıkıntısı olmasa da almak zorunda.
aynı durumu söyledim hocam jelatini ile göndereyim dedim yok dediler :) müşteri hizmetlerine laptop ikiye bölünmüş halde gelse ne olacaktı dedim. servisle görüşün beyefendi dedi
 

Shyankh

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
1,833
Dahası  
Reaksiyon skoru
675
İsim
Anonim Ankh
Eskiden sistem, mağazadan alırdın, iadeyi mağazaya yapardın, mağaza servise gönderir onay gelirse değişim veya iade yapardı, şimdi internetten yürüdüğü için satıcılar kurnazlık yapıp aradan çekiliyorlar, yani şimdi mağaza değil senin servise gönderip iade veya değişim raporu alman lazım, sonrasında o raporla satıcıya iadeni veya değişimini yapabilirsin. Artık satıcılar uğraşmak istemiyorlar işte bizi uğraştırıyorlar. Ama THH'ye başvurmadan önce ürünü garantiye gönderip servisten rapor alabilirdin, o raporla da satıcıya iadeni yapardın.
 

_Emir

80+ Gold
Katılım
22 Eylül 2023
Mesajlar
7,354
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,015
İsim
Emir
Bunlar kafasına göre iş yapıyor oldu.14 gün koşulsuz iade hakki varken n11 nasıl iadeyi kapatabilir?
 

USTUEM

80+
Katılım
11 Eylül 2024
Mesajlar
395
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Emir
Eskiden sistem, mağazadan alırdın, iadeyi mağazaya yapardın, mağaza servise gönderir onay gelirse değişim veya iade yapardı, şimdi internetten yürüdüğü için satıcılar kurnazlık yapıp aradan çekiliyorlar, yani şimdi mağaza değil senin servise gönderip iade veya değişim raporu alman lazım, sonrasında o raporla satıcıya iadeni veya değişimini yapabilirsin. Artık satıcılar uğraşmak istemiyorlar işte bizi uğraştırıyorlar. Ama THH'ye başvurmadan önce ürünü garantiye gönderip servisten rapor alabilirdin, o raporla da satıcıya iadeni yapardın.
servis ekranda ölü pixel olduğunu kabul etti, satıcı arıza raporu istiyor servis de biz ölü pixeli arıza olarak kabul etmiyoruz öyle bir politikamız yok diyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,032,451
Mesajlar
9,306,211
Üyeler
163,658
Son üye
Mustafafafa1907
Top Bottom