herkese selamlar, teknoryadan almış olduğum asus marka laptop elime ulaşır ulaşmaz pixel, ekran testi vs vs yaptım ve 2 adet ölü pixel çıktı. hem satıcıya hem n11 e bu durumu bildirdim. n11 cayma hakkımın olmadığını satıcı ise ben sattım benden çıktı artık servise yazın dedi. ürün elime ulaştı 2 saat olmadan yazdım ve bunlar söylendi bana. adamlarda öyle bir rahatlık var ki tüketiciyi mağdur etmekten çekinmiyorlar. 3. sınıf insan muamelesi görüyoruz resmen. thh başvurumu yaptım dün firmadan savunma istendi, bunları da buraya yazdım ki hakkımızı yedirmeyelim arkadaşlar yarın bir gün siz de ürün alacaksınız size de aynı durumu yaşatabilirler.
güncelleme: arkadaşlar an itibari ile thh başvurum sonuçlandı ve kazandım.
14 günlük bir itiraz süresi var teknoryanın, itiraz edeceğini sanmıyorum, sonuçta hem cayma hakkımı gasp etti hem de ekranda ölü pixel var fabrikasyon bir sorun bu bunun neyine itiraz edebilir.
ellerine tebligat ulaşınca beni arayacaklarını düşünüyorum, sitelerine baktım ellerinde aynı model laptop kalmamış nasıl olacak süreç onu düşünüyorum, bir an önce yeni laptopumu almak istiyorum aylardır kişiselleştiremiyorum laptopumu. süreci takip eden ve destek veren herkese çok teşekkür ederim. satıcının karara uyup uymayacağını ve tutumunu da buraya aktaracağım umarım başta yaptıkları gibi rezillik yapmaya devam etmezler.
Arkadaşlar bana ulasildi. Muadil olarak daha kotu model onerildi. Bir ust model icin de akil alir gibi degil ama 50 60k arasi laptopu 40k dan sayip kendi urunlerini yuksek kar ile satmaya calistilar. Hem bana ilk laptopu satarken hem bu laptopu satarken hem aradaki fiyat farkini hem de distribütörden yeni urunu alinca aradaki farktan kar etmis olacaklardi. Insafsiz ve hakkaniyetsiz bir firma
Surecin devamini yazacagim firma kesinlikle anlayisli degil ve thh kararini cok da takmiyorlar
güncelleme: arkadaşlar an itibari ile thh başvurum sonuçlandı ve kazandım.
14 günlük bir itiraz süresi var teknoryanın, itiraz edeceğini sanmıyorum, sonuçta hem cayma hakkımı gasp etti hem de ekranda ölü pixel var fabrikasyon bir sorun bu bunun neyine itiraz edebilir.
ellerine tebligat ulaşınca beni arayacaklarını düşünüyorum, sitelerine baktım ellerinde aynı model laptop kalmamış nasıl olacak süreç onu düşünüyorum, bir an önce yeni laptopumu almak istiyorum aylardır kişiselleştiremiyorum laptopumu. süreci takip eden ve destek veren herkese çok teşekkür ederim. satıcının karara uyup uymayacağını ve tutumunu da buraya aktaracağım umarım başta yaptıkları gibi rezillik yapmaya devam etmezler.
Arkadaşlar bana ulasildi. Muadil olarak daha kotu model onerildi. Bir ust model icin de akil alir gibi degil ama 50 60k arasi laptopu 40k dan sayip kendi urunlerini yuksek kar ile satmaya calistilar. Hem bana ilk laptopu satarken hem bu laptopu satarken hem aradaki fiyat farkini hem de distribütörden yeni urunu alinca aradaki farktan kar etmis olacaklardi. Insafsiz ve hakkaniyetsiz bir firma
Surecin devamini yazacagim firma kesinlikle anlayisli degil ve thh kararini cok da takmiyorlar
Son düzenleme: