Ana Konu STEAM DOLARA GEÇTİ! (bir devrin sonu…)

Arma 3 - Ready or Not ve Espace the Backrooms aldım nasıl sizce
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Krom
ne alırsanız kafi hocam, her oyun pahalanacak çünkü.
hocam ilerde doların değeri euro yu geçerse eper vpn le falan gidip avrupa sunucusundan alsak aynı yabancıların türkiyeden aldığı gibi olur mu acaba
 
west balkans dlcm yok alsam mı almasam mı çok araftayım
 
hocam ilerde doların değeri euro yu geçerse eper vpn le falan gidip avrupa sunucusundan alsak aynı yabancıların türkiyeden aldığı gibi olur mu acaba
hele bi o güne gelelim hocam düşünürüz :D
 
Stellaris nasıl hocam
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,610
Mesajlar
11,068,914
Üyeler
197,942
Son üye
riseb123
Geri
Top