Steam oyun önerisi???

Akagami no shanks

80+ Bronze
Katılım
15 Mart 2021
Mesajlar
929
Reaksiyon skoru
378
Bütçe
50
50tl var ama bir oyunla doldurmak ıstemıyorum o yuzden Mümkünse en fazla 7-8tl olan oyunları önerir misiniz? (tur farketmez lol gıbı kamera olmasın yeter)
 
Bende 35 TL vardı The binding of isaac bundle ve the binding of isaac rebirth aldım. şuan 11 TL'm kaldı büyük ihtimalle the forest alıcam.
 
halo bundle var
sniper elite 4 var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende 35 TL vardı The binding of isaac bundle ve the binding of isaac rebirth aldım. şuan 11 TL'm kaldı büyük ihtimalle the forest alıcam.
kesinlikle the forest al. 2 kişi daha bulursan 4lü girip oyunu bitirebilirz. çok sarıyor arkadaşlı girince
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,987
Mesajlar
11,083,024
Üyeler
198,224
Son üye
netmaster
Geri
Top