Neler Yeni

Yardım Süperonline çilesi....

Silver Stone

80+ Bronze
Katılım
11 Aralık 2023
Mesajlar
1,299
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
484
İsim
Tayfun Balım
Yeni taşındım internet bağlatayım dedim. Süperonline'ı aradım dün gelip kurulum yaptılar 24 saat geçti internet yok. 6 7 defa müşteri hizmetlerini aradım. Yok bir şey yapamıyoruz yok ekip yönlendirdik falan diyorlar. Tilt oldum. Günüm boşa gitti. Arayıp abonelik iptali istesem cayma bedeli çıkar mı? Kullanamadığım hizmete para vermek istemiyorum. Böyle bir durum yaşayan olduysa yardımcı olabilir mi? İyi forumlar.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,743
Dahası  
Reaksiyon skoru
807
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Cayma çıkabilir ama itiraz edebilirsin yüksek ihtimal ile onaylanır. Ancak bence bekle biraz daha.
Yeni taşındım internet bağlatayım dedim. Süperonline'ı aradım dün gelip kurulum yaptılar 24 saat geçti internet yok. 6 7 defa müşteri hizmetlerini aradım. Yok bir şey yapamıyoruz yok ekip yönlendirdik falan diyorlar. Tilt oldum. Günüm boşa gitti. Arayıp abonelik iptali istesem cayma bedeli çıkar mı? Kullanamadığım hizmete para vermek istemiyorum. Böyle bir durum yaşayan olduysa yardımcı olabilir mi? İyi forumlar.
 

SystemGC

80+
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
335
Dahası  
Reaksiyon skoru
117
İsim
Ahmet Unsal
Hocam Benimde superonline ile sıkıntılı işlemim olmuştu. Bölgeme fiber alt yapısı geldiğinde direkt bağlattım. Malum evden çalışma dönenimde olduğumuz için şirketin kullandığı vpn'i superonline ile kullanamıyordum. Kaç kere aradım mail attım bir türlü çözemediler. Hatta ilk 14 gün süre içerisinde olduğu için direkt iptal ettim ve bana 2.7K fatura çıkardılar. THH verdim ancak malumunuz tüketiciyi koruma diye bir süreç olmadığı için faturayı ödemek durumunda kaldım.
 

Dentista

80+
Katılım
15 Mayıs 2024
Mesajlar
115
Dahası  
Reaksiyon skoru
60
İsim
Ahmet Anıl Erdemgil
Şu İnternet sağlayıcılarından bir yüzümüz gülmedi be. Kral şimdi süperonline a bir mail gönder yaşadığın sorunu anlat ve tekrarı ya da çözülmemesi halinde sözleşmeni fesih edeceğini ve cayma bedeli ödemeden interneti kapatacağını belirt. Söylediklerini destekleyecek görsel varsa maile ekle. Sözleşmede internetin sağlanması 1-3 iş gününü bulur diye bir ibare yoksa elinde delil olur almadığın hizmetin bedelini firma senden isteyemez.
 

Silver Stone

80+ Bronze
Katılım
11 Aralık 2023
Mesajlar
1,299
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
484
İsim
Tayfun Balım
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Şu İnternet sağlayıcılarından bir yüzümüz gülmedi be. Kral şimdi süperonline a bir mail gönder yaşadığın sorunu anlat ve tekrarı ya da çözülmemesi halinde sözleşmeni fesih edeceğini ve cayma bedeli ödemeden interneti kapatacağını belirt. Söylediklerini destekleyecek görsel varsa maile ekle. Sözleşmede internetin sağlanması 1-3 iş gününü bulur diye bir ibare yoksa elinde delil olur almadığın hizmetin bedelini firma senden isteyemez.
Hocam başvurum ayın 8i
Geçen ay arkadaşın evine süperonline bağlattık adamlar geldi ethernet kablosunu takar takmaz aktif oldu. Bu söylediğim afyonun ilçesinde oluyor.

Ben ankarada bu problemi yaşıyorum. Yıl 2005 sanki.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şu İnternet sağlayıcılarından bir yüzümüz gülmedi be. Kral şimdi süperonline a bir mail gönder yaşadığın sorunu anlat ve tekrarı ya da çözülmemesi halinde sözleşmeni fesih edeceğini ve cayma bedeli ödemeden interneti kapatacağını belirt. Söylediklerini destekleyecek görsel varsa maile ekle. Sözleşmede internetin sağlanması 1-3 iş gününü bulur diye bir ibare yoksa elinde delil olur almadığın hizmetin bedelini firma senden isteyemez.
Vallahi lanet ettim hocam.
Arıyorum tc soruyor mail soruyor
Söylüyorum bilgileriniz eşleşmedi, ekranım kitlendi birdaha arayın diyorlar. Arıyorum her seferinde başka bir yetkili çıkıyor. Modemi camdan aşağı atasım geldi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam Benimde superonline ile sıkıntılı işlemim olmuştu. Bölgeme fiber alt yapısı geldiğinde direkt bağlattım. Malum evden çalışma dönenimde olduğumuz için şirketin kullandığı vpn'i superonline ile kullanamıyordum. Kaç kere aradım mail attım bir türlü çözemediler. Hatta ilk 14 gün süre içerisinde olduğu için direkt iptal ettim ve bana 2.7K fatura çıkardılar. THH verdim ancak malumunuz tüketiciyi koruma diye bir süreç olmadığı için faturayı ödemek durumunda kaldım.
Bu saatten sonra interneti bağlasalar da gönlüm bunlara para kazandırmak istemiyor.
İnternet fiber de değil. Televizyon kablosundan çekilen kablonet. Yetkililer de fok balığı gibi konuşuyor. Tane tane anlatan yok çıldıracağım.
 

SystemGC

80+
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
335
Dahası  
Reaksiyon skoru
117
İsim
Ahmet Unsal
Ben uzun yıllardır Kablonet kullanıyorum. Bölgesel bir alt yapı çalışmaları olduğunda bile öncesinde haber ediyorlar. Hatta bir keresinde ev taşıma sürecinde modemi toplamak durumunda oldum. 2 gün boyunca sinyaliniz gözükmüyor bir sorun mu var diyerekten aranmıştım.
 

Silver Stone

80+ Bronze
Katılım
11 Aralık 2023
Mesajlar
1,299
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
484
İsim
Tayfun Balım
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Ben uzun yıllardır Kablonet kullanıyorum. Bölgesel bir alt yapı çalışmaları olduğunda bile öncesinde haber ediyorlar. Hatta bir keresinde ev taşıma sürecinde modemi toplamak durumunda oldum. 2 gün boyunca sinyaliniz gözükmüyor bir sorun mu var diyerekten aranmıştım.
Türkcell şubesine gidiyorum son çare olarak bilgilerimi Manuel güncelleyeceğim. Çağrı merkezi saçma sapan sorular soruyor. Gün içinde halletmezlerse sözleşmeyi feshedeceğim. Keşke kablonet bağlatsaydım...
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,055,228
Mesajlar
9,490,018
Üyeler
167,628
Son üye
emreleitee
Top Bottom