Yeni taşındım internet bağlatayım dedim. Süperonline'ı aradım dün gelip kurulum yaptılar 24 saat geçti internet yok. 6 7 defa müşteri hizmetlerini aradım. Yok bir şey yapamıyoruz yok ekip yönlendirdik falan diyorlar. Tilt oldum. Günüm boşa gitti. Arayıp abonelik iptali istesem cayma bedeli çıkar mı? Kullanamadığım hizmete para vermek istemiyorum. Böyle bir durum yaşayan olduysa yardımcı olabilir mi? İyi forumlar.
Yeni taşındım internet bağlatayım dedim. Süperonline'ı aradım dün gelip kurulum yaptılar 24 saat geçti internet yok. 6 7 defa müşteri hizmetlerini aradım. Yok bir şey yapamıyoruz yok ekip yönlendirdik falan diyorlar. Tilt oldum. Günüm boşa gitti. Arayıp abonelik iptali istesem cayma bedeli çıkar mı? Kullanamadığım hizmete para vermek istemiyorum. Böyle bir durum yaşayan olduysa yardımcı olabilir mi? İyi forumlar.
Hocam Benimde superonline ile sıkıntılı işlemim olmuştu. Bölgeme fiber alt yapısı geldiğinde direkt bağlattım. Malum evden çalışma dönenimde olduğumuz için şirketin kullandığı vpn'i superonline ile kullanamıyordum. Kaç kere aradım mail attım bir türlü çözemediler. Hatta ilk 14 gün süre içerisinde olduğu için direkt iptal ettim ve bana 2.7K fatura çıkardılar. THH verdim ancak malumunuz tüketiciyi koruma diye bir süreç olmadığı için faturayı ödemek durumunda kaldım.
Şu İnternet sağlayıcılarından bir yüzümüz gülmedi be. Kral şimdi süperonline a bir mail gönder yaşadığın sorunu anlat ve tekrarı ya da çözülmemesi halinde sözleşmeni fesih edeceğini ve cayma bedeli ödemeden interneti kapatacağını belirt. Söylediklerini destekleyecek görsel varsa maile ekle. Sözleşmede internetin sağlanması 1-3 iş gününü bulur diye bir ibare yoksa elinde delil olur almadığın hizmetin bedelini firma senden isteyemez.
Şu İnternet sağlayıcılarından bir yüzümüz gülmedi be. Kral şimdi süperonline a bir mail gönder yaşadığın sorunu anlat ve tekrarı ya da çözülmemesi halinde sözleşmeni fesih edeceğini ve cayma bedeli ödemeden interneti kapatacağını belirt. Söylediklerini destekleyecek görsel varsa maile ekle. Sözleşmede internetin sağlanması 1-3 iş gününü bulur diye bir ibare yoksa elinde delil olur almadığın hizmetin bedelini firma senden isteyemez.
Hocam başvurum ayın 8i
Geçen ay arkadaşın evine süperonline bağlattık adamlar geldi ethernet kablosunu takar takmaz aktif oldu. Bu söylediğim afyonun ilçesinde oluyor.
Ben ankarada bu problemi yaşıyorum. Yıl 2005 sanki.
Şu İnternet sağlayıcılarından bir yüzümüz gülmedi be. Kral şimdi süperonline a bir mail gönder yaşadığın sorunu anlat ve tekrarı ya da çözülmemesi halinde sözleşmeni fesih edeceğini ve cayma bedeli ödemeden interneti kapatacağını belirt. Söylediklerini destekleyecek görsel varsa maile ekle. Sözleşmede internetin sağlanması 1-3 iş gününü bulur diye bir ibare yoksa elinde delil olur almadığın hizmetin bedelini firma senden isteyemez.
Vallahi lanet ettim hocam.
Arıyorum tc soruyor mail soruyor
Söylüyorum bilgileriniz eşleşmedi, ekranım kitlendi birdaha arayın diyorlar. Arıyorum her seferinde başka bir yetkili çıkıyor. Modemi camdan aşağı atasım geldi.
Hocam Benimde superonline ile sıkıntılı işlemim olmuştu. Bölgeme fiber alt yapısı geldiğinde direkt bağlattım. Malum evden çalışma dönenimde olduğumuz için şirketin kullandığı vpn'i superonline ile kullanamıyordum. Kaç kere aradım mail attım bir türlü çözemediler. Hatta ilk 14 gün süre içerisinde olduğu için direkt iptal ettim ve bana 2.7K fatura çıkardılar. THH verdim ancak malumunuz tüketiciyi koruma diye bir süreç olmadığı için faturayı ödemek durumunda kaldım.
Bu saatten sonra interneti bağlasalar da gönlüm bunlara para kazandırmak istemiyor.
İnternet fiber de değil. Televizyon kablosundan çekilen kablonet. Yetkililer de fok balığı gibi konuşuyor. Tane tane anlatan yok çıldıracağım.
Ben uzun yıllardır Kablonet kullanıyorum. Bölgesel bir alt yapı çalışmaları olduğunda bile öncesinde haber ediyorlar. Hatta bir keresinde ev taşıma sürecinde modemi toplamak durumunda oldum. 2 gün boyunca sinyaliniz gözükmüyor bir sorun mu var diyerekten aranmıştım.
Ben uzun yıllardır Kablonet kullanıyorum. Bölgesel bir alt yapı çalışmaları olduğunda bile öncesinde haber ediyorlar. Hatta bir keresinde ev taşıma sürecinde modemi toplamak durumunda oldum. 2 gün boyunca sinyaliniz gözükmüyor bir sorun mu var diyerekten aranmıştım.
Türkcell şubesine gidiyorum son çare olarak bilgilerimi Manuel güncelleyeceğim. Çağrı merkezi saçma sapan sorular soruyor. Gün içinde halletmezlerse sözleşmeyi feshedeceğim. Keşke kablonet bağlatsaydım...