Oranın kuralları da öyle işte ne yaparsın? Burada hiç uyarım yok, orada daha 300 mesajda 3 tane uyarı yedim. Mantıksız gelse de üye olurken kuralları kabul etmiş oluyoruz.
Tamam belki konuyu kapatıcaksınız. Ama sadece bana garip gelen bir şeyi paylaşmak istedim. Az önce donanım arşivi foruma girdim ve rastgele bir konuya tıkladım. Konunun ismi " sistem nasıl " ben de baktım. Adam 2080 Ti, Threadripper kullanıp 300TL'lik Power Boost kasa ve PSU kullanmış. Tamam...
Artık bu konular cidden sıkıcı olmaya başladı. İki forumu germekten başka bir şey yaptığı yok üstelik. Burası Donanım Arşivi ve artık, başka forumlarda ne olduğu bizi, burayı ilgilendirmemeli.