Technopat forum garipliği

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.

Doğuhan

Cezalı
80+ Silver
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
2,400
Reaksiyon skoru
5,859
Tamam belki konuyu kapatıcaksınız. Ama sadece bana garip gelen bir şeyi paylaşmak istedim. En ufak şeye uyarı atıyorlar. Sizce de garip değil mi?
 
Evet garip. Başka sorun var mı kardeşim? (!)

Oranın kuralları da öyle işte ne yaparsın? Burada hiç uyarım yok, orada daha 300 mesajda 3 tane uyarı yedim. Mantıksız gelse de üye olurken kuralları kabul etmiş oluyoruz.
 
Burada da başlıkta bir harfi yanlış yazdığım için uyarı yedim.
 
 
Artık bu konular cidden sıkıcı olmaya başladı. İki forumu germekten başka bir şey yaptığı yok üstelik. Burası Donanım Arşivi ve artık, başka forumlarda ne olduğu bizi, burayı ilgilendirmemeli.

Cidden yeter artık. İki taraf için de, yeter.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,924
Mesajlar
11,082,554
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top