⬇️⬇️Technopat RTX 3070ti Sistem⬇️⬇️

Ben aldım. asus ve rog strix uyumlu yapılmış. Inno3d felan da kullanılabilirdi fiyatı düşürmek için ya da dandik kasa kullanılabilirdi tabi fakat ama rog strixin havası apayrı. Biraz fantezi sistemi olmuş. ama bu fiyat çok iyi
1669132600323.png
 
33kya 3070 ti düşük geldi bana işlemci iyi ama pahalı.
 
rog strix 3080 i bu fiyata zor bulursunuz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1669133107131.png

1669133114889.png
 
Geri
Top