Uconounex
80+
- Katılım
- 25 Haziran 2020
- Mesajlar
- 62
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 8
- İsim
- Selçuk Kavak
2022 Temmuz Ayında Amazon Türkiyeden "HyperX Cloud Stinger S 7.1" marka kulaklığı 660 TL civarında satın almıştım. 2023 Ocak ayında kulaklığımın mikrofonu bozuldu ve garanti sağlayıcı firma olan INDEX şirketine garanti belgesi ve faturası ile birlikte gönderdim(Ürünüm 2 yıl garantili).Ürün 1 hafta sonra kutusunun üzerinde "Ürünün arızalı olduğunu ve ellerinde muadili veya eşdeğeri olmadığı için değişim yapamayacakları" yazılı bir mektupla bana geri geldi. Tüketici hakem heyetine başvurduktan sonra bana tekrar mail atarak elimdeki ürünü "HyperX Cloud Stinger Core" markalı ürün ile değişim yapabileceklerini yazdılar. Benim kulaklığımın güncel fiyatı 1500TL, bana teklif ettikleri kulaklığın güncel fiyatı ise 800 TL civarında ve aralarında birçok teknik farklar bulunmakta. Ürünüm başka marka/model ürünle değiştirilsin istemiyorum ya tamir edilsin ya da aynısı ile değiştirilsin istiyorum ne yapmalıyım?