Teknobiyotik övme postu (Meğer hak etmemiş) | Raijintek Ampere 850w Platinum Hakkında

Servise gönderilen ürünler için
"GÖNDERMİŞ OLDUĞUNUZ ÜRÜNLERDE, GARANTİ DAHİLİNDE OLUŞAN TÜM DONANIM ARIZALARI İÇİN GEREKLİMÜDAHALE VE İŞLEM ÜCRETSİZ OLARAK BAŞLATILACAKTIR. KULLANICI HATASI OLMASI VEYA YAPILANİNCELEMELERDE HERHANGİ BİR ARIZA OLMAMASI DURUMUNDA TARAFINIZDAN TEKNİK SERVİS HİZMET BEDELİTAHSİL EDİLECEKTİR. İŞLEM SONRASI ÜRÜN KARGOYA ALICI ÖDEMELİ OLARAK TESLİM EDİLECEKTİR. ÜRÜNÜGÖNDERMEDEN ÖNCE BU HUSUSLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURARAK SİZE BİLDİRİLEN İŞLEM VE KONTROLLERİEKSİKSİZ OLARAK YAPMANIZI ÖNEMLE RİCA EDERİZ."

şeklinde uyarı geçen "sorun yok der senden de servis ücreti alırım gönderirken de kargoyu sana kitlerim" diyen bir firmadan bahsediyoruz. Pazartesi sonuçlanacak bir sorunum var bu firmadan. Gaza gelip Arctic soğutucu aldığım güne lanet ediyorum.
 
Servise gönderilen ürünler için
"GÖNDERMİŞ OLDUĞUNUZ ÜRÜNLERDE, GARANTİ DAHİLİNDE OLUŞAN TÜM DONANIM ARIZALARI İÇİN GEREKLİMÜDAHALE VE İŞLEM ÜCRETSİZ OLARAK BAŞLATILACAKTIR. KULLANICI HATASI OLMASI VEYA YAPILANİNCELEMELERDE HERHANGİ BİR ARIZA OLMAMASI DURUMUNDA TARAFINIZDAN TEKNİK SERVİS HİZMET BEDELİTAHSİL EDİLECEKTİR. İŞLEM SONRASI ÜRÜN KARGOYA ALICI ÖDEMELİ OLARAK TESLİM EDİLECEKTİR. ÜRÜNÜGÖNDERMEDEN ÖNCE BU HUSUSLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURARAK SİZE BİLDİRİLEN İŞLEM VE KONTROLLERİEKSİKSİZ OLARAK YAPMANIZI ÖNEMLE RİCA EDERİZ."

şeklinde uyarı geçen "sorun yok der senden de servis ücreti alırım gönderirken de kargoyu sana kitlerim" diyen bir firmadan bahsediyoruz. Pazartesi sonuçlanacak bir sorunum var bu firmadan. Gaza gelip Arctic soğutucu aldığım güne lanet ediyorum.
Temu'nun ürünü iade almadan para iade yapmasını kullanarak üründe sorun olmadığı halde para iadesi alan ve bunun konusunu forumda açan insanların olduğu bi ülkede firmanın kendini böyle savunması gayet normal suistimale çok açık çünkü. Ürün bozuk geldiyse evet kullanıcı sonuna kadar haklı ama bu firmanın bu durumu suistimal eden bi firma olduğunu düşünmüyorum. Bi cümle öncesinde de sorun firma kaynaklı ise ücretsiz değişim ve onarım yapacağız demişler zaten. İkinci cümlede de kendisi hasar verdiği halde iade etmeye çalışan insanları uyarmışlar ki gayet normal neden ceplerinden ödesinler kullanıcı hatası ise.
 
Hayırlı geceler dileyerek başlıyorum.

Ben geçen ay Teknobiyotik web sitesinden Raijintek Ampere 850w Platinum sipariş ettim. PSU geldi, kasama montajladım. Hiçbir sorun yok. Tüm parçalarla beraber sorunsuz çalıştı. Bir süre böyle kullandım.

Geçen haftalarda RTX 4070 Ti Super ekran kartına geçiş yaptım.

Ekran kartının pcie 5.0 güç girişini, psu'nun pcie 5.0 güç kablosuyla yine psu'nun pcie 5.0 çıkışına bağlamak istedim. Ancak bir türlü kabloyu psu'daki çıkışa tam takamadım. Çok da zorlamak istemedim. Pcie 5.0 kablonun her iki ucu da aynı şekilde olduğundan bir uç olmayınca diğer ucu denedim. O da uymadı. Kabloyu kontrol ettiğimde her iki uçta da aynı pinlerin deforme olduğunu gördüm. Her iki uçta da birer adet aynı noktadaki pinler etkilenmişti. Aşağıya fotoğrafını bıraktım:

Alıntıyı görüntüle
Bir de psu'daki pcie 5.0 çıkışını kontrol ettim. Meğer çıkış pinlerinden bir tanesi biraz eğikmiş. Aşağıdaki fotoğrafa bakabilirsiniz:
Alıntıyı görüntüle
Psu'yu bu pcie 5.0 desteğinden ötürü tercih ettiğim için ekran kartını 12VHPWR dönüştürücü kablosuyla kullanmaya devam etmek içime sinmedi.

Derhal teknobiyotik müşteri desteğe başvuruda bulundum. Durumumu şu şekilde anlattım:



Teknobiyotik ise aynen şu şekilde cevap verdi:



Psu'yu düzgünce kutusuna koyup, ilettikleri prosedürlere göre teknobiyotik'in belirttiği adrese kargoladım.

Ara ara ürünün durumunu müşteri destekten sorguladım. Son olarak dün sorduğumda bana şu cevap verildi:



Biraz sevindim ama ürün gelip de montaj başarılı olana kadar temkinli davrandım.

Bugün psu geldi. Video eşliğinde kutuyu açtım. Gerçekten de hasarlı pcie 5.0 kablosu yerine yeni bir pcie 5.0 kablosu gönderdiklerini ve ayrıca eğik duran pini düzelttiklerini gördüm. Videoda anlata anlata, kabloyu düzgünce taktığımı net görünecek açıdan çektim. Kablo sorunsuz bir şekilde yuvasına oturdu. Kabloyu çıkarıp kameraya gösterdim ve oradan kendim de gördüm ki hiçbir pin deforme olmuyor. İşlem başarılı oldu.

Videoda psu'nun pcie 5.0 girişini gösteren bir kareyi aşağıya bıraktım:

Alıntıyı görüntüle

Videoyu sonlandırıp işte tam o anda ciddi anlamda sevindim. Teknobiyotik böyle bir durumda benden tam puan aldı. Yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.
Fabrika hatası olabilir teknobiyotik sadece satıyor suçlamalar gereksiz firması olmayan marka olmadığı için şikayet hiç bı işe yaramaz kendini yorma üstüne soğuk su iç 🙂
 
Temu'nun ürünü iade almadan para iade yapmasını kullanarak üründe sorun olmadığı halde para iadesi alan ve bunun konusunu forumda açan insanların olduğu bi ülkede firmanın kendini böyle savunması gayet normal suistimale çok açık çünkü. Ürün bozuk geldiyse evet kullanıcı sonuna kadar haklı ama bu firmanın bu durumu suistimal eden bi firma olduğunu düşünmüyorum. Bi cümle öncesinde de sorun firma kaynaklı ise ücretsiz değişim ve onarım yapacağız demişler zaten. İkinci cümlede de kendisi hasar verdiği hald

Olay sadece iade değil. Sorun kullanıcı kaynaklıysa hem para talep ederiz hem kargoyu ödersiniz diyor. Bunu sadce müşteri hatasında da yapmıyor. Sorun bulunamazsa da yapıyor. Ki senin anlattığın sorunu anlamaya da bilirler. Hiç yaşamamış olabilirsin ama aynı sorundan 3. defa gönderip servisin sonunda sorunu anladığı durumlar da oluyor. Bunu yapan başka bir firma yok. Hiçbir büyük firma bunu yapmaz. Defalarca Asus, MSI, Apple hatta Segmentle bile iletişimim oldu. Kendi ekranını kırdığım laptopta bile fiyatı çok bulunca benden kargo almayıp geri yolladılar. Bu müşteriyi düşünmek değil. Bu kendilerine 100 liraya maal olan kargoyu bile müşteriye saplamaya çalışan bir şirket olduklarını gösteriyor. Açıkcası müşterisini böyle yolunacak kaz olarak gören firmadan bundan sonra hiçbir şey almam. Sen alırsın haklılar dersin beni çok da ilgilendirmez, ama kesinlikle iyi niyetli değiller.

Ayrıca bunu yapan ülke diye bahsettiğin ülke bizim kendi ülkemiz. Bunu yapan tek ülke de biz değiliz. Kötü niyetli insanlar var diye komple ülkeyi ve ülkedeki tüketicileri aşağılamak yanlış. Aynısını amazon da yapıyor. Olay hakkında bilgin olmadığını da çıkarıyorum buradan, Temu'nun ürünü geri alıp sana iadeni yapması, ürünü sende bırakmasından daha büyük zarar ettiriyor şirkete. Bu sebeple iadeyi istemedikleri oluyor. Amaç müşteri memnuniyeti değil kar/zarar ilişkisi yani.

https://www.youtube.com/results?search_query=temu+without+sending+back
ya da
örneğin. Tek Türkiye değil bunu yapan. Ki zaten kötüye kullanımı da tespit edebiliyorlar en fazla 2 ya da 3 defa yaptırıyor sonrasında iade bile edemiyorsun göndererek.

Çok da mühim değil açıkcası misal müşteri hatası deyip geri yollasınlar. Hakem heyeti diye bir hakkımız var. Sonuna kadar da kullanırım. Ama daha büyük kazanç benim için bu firmadan hiçbir şey almamak, çevremden kimseye de aldırmamak olur. Giden 5bin lira olsun. Bir daha bu hataya düşmemek daha önemli. O yüzden alacaklara tekrar düşünmelerini tavsiye ediyorum.
 
Son düzenleme:
Ve cevap geldi, ARGB kablosunda kopukluk tespit etmişler, Radyatörde de eziklik varmış (ben gönderirken hiçbir şey yoktu bu arada). Asıl fiyatı 5700 olan cihaza tamir bedeli 4500 lira belirlemişler.

Valla ben bir daha servisi akortek olan hiçbir şeye elimi sürmem. Allahtan işlemci ya da GPU gibi şeyleri bu adamlardan almamışım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,745
Mesajlar
10,379,363
Üyeler
183,158
Son üye
Dear Uncle Tacitus
Geri
Top