Termal macun hakkında sorularım?

Pardon ben işlemci bilgisi zannettim kusura bakmayın.
 
Oyunda kaç dereceleri görüyor o daha önemli.
1652622100274.png

kart anlamadığım bi şekilde bi %99 kullanıyo bi %1 oyle geziniyo
 
Ekran kartının fan ve soğutma bloğunu söküp GPU'nun kendisine ulaşabilirsin. Orada termal padler falan olacak onları ellemene gerek yok sen direkt çekirdeğine bak. Üstündeki termal macun kalıntılarını kolonya + peçete ile falan alabilirsin. Bunu yaptıktan sonra kendi macununu alıp abartmayacak şekilde sıkıp ekran kartını nasıl açtıysan aynı şekilde geri kapat. Eğer uzun süredir değiştirmediysen rahat 10 derece düşecek diye düşünüyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
kart anlamadığım bi şekilde bi %99 kullanıyo bi %1 oyle geziniyo
VALORANT yerine GPU'ya yüklenen bir oyunda dener misin? Ek olarak derecelerin çok yüksek değil yani VALORANT için gayet iyi. Boştaki sıcaklığının fazla olma sebebi büyük ihtimalle kartında SmartFan gibi teknoloji var. Boştayken fanlarını çevirmiyor olabilir. O yüzden de yüksek görünüyor olabilir. Oyundayken çalışacağından pekte problem etmez diye tahmin ediyorum. Sen yine de GPU ağırlıklı bir oyun üzerinde dene derim.
 
Ekran kartının fan ve soğutma bloğunu söküp GPU'nun kendisine ulaşabilirsin. Orada termal padler falan olacak onları ellemene gerek yok sen direkt çekirdeğine bak. Üstündeki termal macun kalıntılarını kolonya + peçete ile falan alabilirsin. Bunu yaptıktan sonra kendi macununu alıp abartmayacak şekilde sıkıp ekran kartını nasıl açtıysan aynı şekilde geri kapat. Eğer uzun süredir değiştirmediysen rahat 10 derece düşecek diye düşünüyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


VALORANT yerine GPU'ya yüklenen bir oyunda dener misin? Ek olarak derecelerin çok yüksek değil yani VALORANT için gayet iyi. Boştaki sıcaklığının fazla olma sebebi büyük ihtimalle kartında SmartFan gibi teknoloji var. Boştayken fanlarını çevirmiyor olabilir. O yüzden de yüksek görünüyor olabilir. Oyundayken çalışacağından pekte problem etmez diye tahmin ediyorum. Sen yine de GPU ağırlıklı bir oyun üzerinde dene derim.
mesela.
 
Forza Horizon 4/5, GTA 5, Rust, Rainbow Six Siege gibi oyunlar.
cod warzone olurmu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

veya overwatch
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

cs go,ets 2,dota 2hangisi sizce.
 
cod warzone olurmu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

veya overwatch
Olur, istiyorsan GPU'ya tam yük bindirmek için FPS'i aşırı düşürmeyecek şekilde ayarları arttırabilirsin. Mesela Medium'da oynuyorsan High'a falan alabilirsin. Tabi bunu eğer GPU %100 kullanmıyorsa yap. Şu an için gerek olduğunu sanmıyorum.
 
Olur, istiyorsan GPU'ya tam yük bindirmek için FPS'i aşırı düşürmeyecek şekilde ayarları arttırabilirsin. Mesela Medium'da oynuyorsan High'a falan alabilirsin. Tabi bunu eğer GPU %100 kullanmıyorsa yap. Şu an için gerek olduğunu sanmıyorum.
o zaman warzone mu deneyim.
 
sıcaklığı boşta 30 45 arası yükteyken ise maksimum 75-85 arası olması gerekmektedir bu sıcaklığı geçtiği sürece sistemde rahatsızlıklar çıkmaya başlayacaktır termal macun ise hem ekran kartının içine hemde işlemciye 6 ayda bi değişmesi gerekiyor. Nasıl uygularım diyosanda işlemcinin üstüne pilav tanesi kadar sık kredi kartı veya kart tarzı bişeyler üstünü tamamen kaplayacak kadar sürsen yeterli olucaktır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,066
Mesajlar
11,083,835
Üyeler
198,231
Son üye
Albiyikmisizzmsmms
Geri
Top