Tercihinizi oynayacağınız oyunlar belirler iki direksiyonu kıyasladığınızda, direksiyonun kendisinden ziyade pedalları daha çok etki ediyor çünkü rekabetçi simlerde. Rekabetçi simler için
T248 en iyi seçenek ancak dezavantajları ve can sıkıcı yönlerini anlatacağım, ancak
ETS 2 tarzı, drift, arcade vs türlerinde kullanmak içinse direk
T300'de alabilirsiniz.
T248 hybrid sistem olduğu için hem dişlinin hem de kayışlının avantajlarını barındırıyor aynı anda ve motoru gayet yeterli.
T3PM pedalları hem manyetik hem de hall effect sensörlü, üst seviye pedal setlerinde olan özellikler taşıyor
. Ancak vitesleri rahatsızlık verecek seviyede ses yapıyor, T300'e göre daha
ağır geliyor ele, bir noktadan sonra parmaklarda
yorgunluk yaratıyor. Bunu dikkate almalısınız. Ancak ev yordamıyla bu sesi düşürme imkânınız olabilecek bazı çözümler mevcut.
Bunların dışında ince sünger, keçe, elektrik bandı ya da silikon pad yerleştirerekte sesi çok büyük oranda düşürebilirsiniz.
T300 kayışlı sistem ve güçlü bir motora sahip.
FFB olarak dişli sistemin sert bildirimlerini kayışlı sistemlerde daha sönümlenmiş bir hissiyat olarak aktarılıyor ancak genel kapsamda
kayışlının verdiği konfor ve araç hissiyatı dişliye göre daha gerçekçi oluyor.
T300,
T3PA pedalları kullanıyor. T3PM'e göre çok daha basit ve rekabetçi sim oyunları için son derece yetersiz bir seviyeye sahip.
İmkânınız varsa T300 ve T3PM pedalları birlikte alabilirseniz müthiş bir ikiliye sahip olursunuz. Ama dediğim gibi T248'in dezavantajlarını giderebilirseniz son derece yeterli ve iyi bir sete hali hazırda sahip olabilirsiniz.