Mahmut Kamil
80+
- Katılım
- 25 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 107
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 28
- İsim
- mahmut kamil usta
Trendyol kalitesi her geçen gün gittikçe kötüleşiyor. Mevzu ürününüzün zamanında hızlı ve eksiksiz bir şekilde gelmesi değil artık, hakeza bu konuda rakipleri çok. Asıl olay ürününüz ile alakalı bir sıkıntı yaşadığınızda sizin ile olan iletişimleridir.
19-20 kasım tarihlerinde garanti süreci devam etmekte olan ürünümü trendyol ile iş ortağı olan garanti firmasına yolladım ve firma hızlı bir şekilde ürünümle beraber bir kağıt gönderip, üründe arıza tespit ettiklerini fakat ellerinde muadil veya eşdeğer olmadığı için satıcım ile görüşüp ürünümü satıcıya, bana gönderdikleri kağıt ile beraber göndermemi istediler. Gerekli görüşmeleri yapıp eksiksiz bir şekilde ürünümü gönderdikten sonra 21 iş günü sürecek olan garanti sürecini bekledim. Tahmin edileceği üzere tam 21 iş günü yani yaklaşık bir ay bekledikten sonra tarafıma gün içinde mail gelmesi gerektiğini söylediler fakat hiç bir mail tarafıma ulaşmadı. Canlı destek ekipleri ile görüşüyorum fakat ben derdimi ve mağduriyetimi anlatırken hepsi bana otomatik mesajlar gönderip üzgün olduklarını belirten mesajlar gönderip duruyorlar(komik olan şu ki her canlı destek ekibi aynı mesajı gönderiyor skjdjsjs). Şimdi tekrardan destek talebi oluşturduklarını ve 3 ii günü içinde cevaplanacağını söylüyorlar ama gelin görün ki 3.gündeyiz ve hala hiç bir şey yok. Elimde kaşeli ve imzalı bir şekilde garanti firmasının belgesi olmasına rağmen kâle almayıp bekletiyorlar.
Kısaca, gerekirse 200₺ daha fazla verin ama size değer vericek firmalar ile iş yapıp kaliteden ihmal vermeyin.
19-20 kasım tarihlerinde garanti süreci devam etmekte olan ürünümü trendyol ile iş ortağı olan garanti firmasına yolladım ve firma hızlı bir şekilde ürünümle beraber bir kağıt gönderip, üründe arıza tespit ettiklerini fakat ellerinde muadil veya eşdeğer olmadığı için satıcım ile görüşüp ürünümü satıcıya, bana gönderdikleri kağıt ile beraber göndermemi istediler. Gerekli görüşmeleri yapıp eksiksiz bir şekilde ürünümü gönderdikten sonra 21 iş günü sürecek olan garanti sürecini bekledim. Tahmin edileceği üzere tam 21 iş günü yani yaklaşık bir ay bekledikten sonra tarafıma gün içinde mail gelmesi gerektiğini söylediler fakat hiç bir mail tarafıma ulaşmadı. Canlı destek ekipleri ile görüşüyorum fakat ben derdimi ve mağduriyetimi anlatırken hepsi bana otomatik mesajlar gönderip üzgün olduklarını belirten mesajlar gönderip duruyorlar(komik olan şu ki her canlı destek ekibi aynı mesajı gönderiyor skjdjsjs). Şimdi tekrardan destek talebi oluşturduklarını ve 3 ii günü içinde cevaplanacağını söylüyorlar ama gelin görün ki 3.gündeyiz ve hala hiç bir şey yok. Elimde kaşeli ve imzalı bir şekilde garanti firmasının belgesi olmasına rağmen kâle almayıp bekletiyorlar.
Kısaca, gerekirse 200₺ daha fazla verin ama size değer vericek firmalar ile iş yapıp kaliteden ihmal vermeyin.