Neler Yeni

Öneri Trendyol kullanmayın tam bir rezalet

Layhton

80+
Katılım
25 Temmuz 2022
Mesajlar
146
Dahası  
Reaksiyon skoru
31
İsim
mahmut kamil usta
Trendyol kalitesi her geçen gün gittikçe kötüleşiyor. Mevzu ürününüzün zamanında hızlı ve eksiksiz bir şekilde gelmesi değil artık, hakeza bu konuda rakipleri çok. Asıl olay ürününüz ile alakalı bir sıkıntı yaşadığınızda sizin ile olan iletişimleridir.
19-20 kasım tarihlerinde garanti süreci devam etmekte olan ürünümü trendyol ile iş ortağı olan garanti firmasına yolladım ve firma hızlı bir şekilde ürünümle beraber bir kağıt gönderip, üründe arıza tespit ettiklerini fakat ellerinde muadil veya eşdeğer olmadığı için satıcım ile görüşüp ürünümü satıcıya, bana gönderdikleri kağıt ile beraber göndermemi istediler. Gerekli görüşmeleri yapıp eksiksiz bir şekilde ürünümü gönderdikten sonra 21 iş günü sürecek olan garanti sürecini bekledim. Tahmin edileceği üzere tam 21 iş günü yani yaklaşık bir ay bekledikten sonra tarafıma gün içinde mail gelmesi gerektiğini söylediler fakat hiç bir mail tarafıma ulaşmadı. Canlı destek ekipleri ile görüşüyorum fakat ben derdimi ve mağduriyetimi anlatırken hepsi bana otomatik mesajlar gönderip üzgün olduklarını belirten mesajlar gönderip duruyorlar(komik olan şu ki her canlı destek ekibi aynı mesajı gönderiyor skjdjsjs). Şimdi tekrardan destek talebi oluşturduklarını ve 3 ii günü içinde cevaplanacağını söylüyorlar ama gelin görün ki 3.gündeyiz ve hala hiç bir şey yok. Elimde kaşeli ve imzalı bir şekilde garanti firmasının belgesi olmasına rağmen kâle almayıp bekletiyorlar.
Kısaca, gerekirse 200₺ daha fazla verin ama size değer vericek firmalar ile iş yapıp kaliteden ihmal vermeyin.
 

hamburkus

80+
Katılım
28 Aralık 2024
Mesajlar
396
Sen sorun yaşadın diye firma kötü olmuyor 😂
 
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
456
Dahası  
Reaksiyon skoru
122
İsim
Alperen Yılmaz
Trendyol kalitesi her geçen gün gittikçe kötüleşiyor. Mevzu ürününüzün zamanında hızlı ve eksiksiz bir şekilde gelmesi değil artık, hakeza bu konuda rakipleri çok. Asıl olay ürününüz ile alakalı bir sıkıntı yaşadığınızda sizin ile olan iletişimleridir.
19-20 kasım tarihlerinde garanti süreci devam etmekte olan ürünümü trendyol ile iş ortağı olan garanti firmasına yolladım ve firma hızlı bir şekilde ürünümle beraber bir kağıt gönderip, üründe arıza tespit ettiklerini fakat ellerinde muadil veya eşdeğer olmadığı için satıcım ile görüşüp ürünümü satıcıya, bana gönderdikleri kağıt ile beraber göndermemi istediler. Gerekli görüşmeleri yapıp eksiksiz bir şekilde ürünümü gönderdikten sonra 21 iş günü sürecek olan garanti sürecini bekledim. Tahmin edileceği üzere tam 21 iş günü yani yaklaşık bir ay bekledikten sonra tarafıma gün içinde mail gelmesi gerektiğini söylediler fakat hiç bir mail tarafıma ulaşmadı. Canlı destek ekipleri ile görüşüyorum fakat ben derdimi ve mağduriyetimi anlatırken hepsi bana otomatik mesajlar gönderip üzgün olduklarını belirten mesajlar gönderip duruyorlar(komik olan şu ki her canlı destek ekibi aynı mesajı gönderiyor skjdjsjs). Şimdi tekrardan destek talebi oluşturduklarını ve 3 ii günü içinde cevaplanacağını söylüyorlar ama gelin görün ki 3.gündeyiz ve hala hiç bir şey yok. Elimde kaşeli ve imzalı bir şekilde garanti firmasının belgesi olmasına rağmen kâle almayıp bekletiyorlar.
Kısaca, gerekirse 200₺ daha fazla verin ama size değer vericek firmalar ile iş yapıp kaliteden ihmal vermeyin.
Ben bir sıkıntı yaşadım demek yerine neden firma kötü diyorsun ki istediğin olmadığı zaman dinden çıkmak gibi bir şey bu
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,525
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,371
İsim
Berk
Trendyol kalitesi her geçen gün gittikçe kötüleşiyor. Mevzu ürününüzün zamanında hızlı ve eksiksiz bir şekilde gelmesi değil artık, hakeza bu konuda rakipleri çok. Asıl olay ürününüz ile alakalı bir sıkıntı yaşadığınızda sizin ile olan iletişimleridir.
19-20 kasım tarihlerinde garanti süreci devam etmekte olan ürünümü trendyol ile iş ortağı olan garanti firmasına yolladım ve firma hızlı bir şekilde ürünümle beraber bir kağıt gönderip, üründe arıza tespit ettiklerini fakat ellerinde muadil veya eşdeğer olmadığı için satıcım ile görüşüp ürünümü satıcıya, bana gönderdikleri kağıt ile beraber göndermemi istediler. Gerekli görüşmeleri yapıp eksiksiz bir şekilde ürünümü gönderdikten sonra 21 iş günü sürecek olan garanti sürecini bekledim. Tahmin edileceği üzere tam 21 iş günü yani yaklaşık bir ay bekledikten sonra tarafıma gün içinde mail gelmesi gerektiğini söylediler fakat hiç bir mail tarafıma ulaşmadı. Canlı destek ekipleri ile görüşüyorum fakat ben derdimi ve mağduriyetimi anlatırken hepsi bana otomatik mesajlar gönderip üzgün olduklarını belirten mesajlar gönderip duruyorlar(komik olan şu ki her canlı destek ekibi aynı mesajı gönderiyor skjdjsjs). Şimdi tekrardan destek talebi oluşturduklarını ve 3 ii günü içinde cevaplanacağını söylüyorlar ama gelin görün ki 3.gündeyiz ve hala hiç bir şey yok. Elimde kaşeli ve imzalı bir şekilde garanti firmasının belgesi olmasına rağmen kâle almayıp bekletiyorlar.
Kısaca, gerekirse 200₺ daha fazla verin ama size değer vericek firmalar ile iş yapıp kaliteden ihmal vermeyin.
sırf paket trendyol express ile gelmesin diye 3-5 fazla verip yan sitelerden alıyorum benimde derdim çok geç çalışmaları. ürün 2 güne kargoya verilir, 2 gün depoda bekler, 2 gün şubede bekler ertesi gün dağıtıma çıkar. kargo ağları çok zayıf bu sebepten de tercih etmiyorum
 

cagdascelebi

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
1,383
Dahası  
Reaksiyon skoru
788
Yaş
25
İsim
Çağdaş ÇELEBİ
Instagram
cagdas_celebi
Steam
cagdascelebi
Twitter
cagdasclbi
Facebook
cagdasclbi
Discord
! 𝓔𝓥𝓘̇𝓝𝓓𝓐𝓡 +𝟮𝟯#0001
Trendyolda birden fazla problemi bende yaşadım.
1- Orijinal dedikleri adaptör orijinal olmamasına rağmen "bizim satıcılarımız sahte ürün satmaz" deyip ürünü iade almadılar. Servisten sahte olduğuna dair rapor aldım ama yine aynı şeyi söyleyip durdular. Tüketici hakem heyeti yolu ile hakkımı 6 ay bekleyip aradım ancak o şekilde sonuç alabildim.

2- Trendyol express ile gönderdiğim 2 kargo yanlış yerlere gönderildiği için iadelerim onaylanmadı. Yanlış giden kargoyu satıcı tekrar geri kargolamadığı için ve satıcılarına ulaşamadıkları için o ürünün fiyatı da bana montelendi. Kargo gönderilirken iade kodlarını da üzerine yapıştırmıştım ve doğru olduğuna eminim :)

3- Tekrar trendyoldan aldığım bir ürün bana teslim edildikten sonra garantisinin çok önceden başladığını gördüm. Fatura kesim tarihi baz alınır garantide demelerine rağmen garantisi hala olan ürünümü garantiye göndermeme izin verilmedi.


Trendyol'u artık çok zaruri durumlar olmadığı sürece kullanmıyorum.
Favorim Amazon ve Hepsiburada.
 

efetg

80+ Bronze
Katılım
15 Şubat 2022
Mesajlar
1,720
Dahası  
Reaksiyon skoru
654
İsim
Tuğra
Trendyol kalitesi her geçen gün gittikçe kötüleşiyor. Mevzu ürününüzün zamanında hızlı ve eksiksiz bir şekilde gelmesi değil artık, hakeza bu konuda rakipleri çok. Asıl olay ürününüz ile alakalı bir sıkıntı yaşadığınızda sizin ile olan iletişimleridir.
19-20 kasım tarihlerinde garanti süreci devam etmekte olan ürünümü trendyol ile iş ortağı olan garanti firmasına yolladım ve firma hızlı bir şekilde ürünümle beraber bir kağıt gönderip, üründe arıza tespit ettiklerini fakat ellerinde muadil veya eşdeğer olmadığı için satıcım ile görüşüp ürünümü satıcıya, bana gönderdikleri kağıt ile beraber göndermemi istediler. Gerekli görüşmeleri yapıp eksiksiz bir şekilde ürünümü gönderdikten sonra 21 iş günü sürecek olan garanti sürecini bekledim. Tahmin edileceği üzere tam 21 iş günü yani yaklaşık bir ay bekledikten sonra tarafıma gün içinde mail gelmesi gerektiğini söylediler fakat hiç bir mail tarafıma ulaşmadı. Canlı destek ekipleri ile görüşüyorum fakat ben derdimi ve mağduriyetimi anlatırken hepsi bana otomatik mesajlar gönderip üzgün olduklarını belirten mesajlar gönderip duruyorlar(komik olan şu ki her canlı destek ekibi aynı mesajı gönderiyor skjdjsjs). Şimdi tekrardan destek talebi oluşturduklarını ve 3 ii günü içinde cevaplanacağını söylüyorlar ama gelin görün ki 3.gündeyiz ve hala hiç bir şey yok. Elimde kaşeli ve imzalı bir şekilde garanti firmasının belgesi olmasına rağmen kâle almayıp bekletiyorlar.
Kısaca, gerekirse 200₺ daha fazla verin ama size değer vericek firmalar ile iş yapıp kaliteden ihmal vermeyin.
Ben 2 3 yıldır Türk firmalarından alışveriş yapmıyorum hiçbiri güven vermiyor artık en iyisi amazon her türlü arkanda duruyor.
 

macelian

80+ Bronze
Katılım
20 Aralık 2022
Mesajlar
645
Dahası  
Reaksiyon skoru
175
İsim
İsmail
Hepsiburada kullanıyorum sadece amazon bile kullanmıyorum. Basitçe şöyle anlatıyım geçen ay hepsiburadadan belçika menşeili çikolata aldım lakin gelen ürün türkiye menşeiliydi. Talep oluşturdum yenisi geldi ve yine türkiye menşeili gelmişti. Sonrasında yine talep oluşturdum aynı gün hem belçika menşeili çikolatalarım geldi hemde para iadesi yaptılar özür amaçlı
 

Layhton

80+
Katılım
25 Temmuz 2022
Mesajlar
146
Dahası  
Reaksiyon skoru
31
İsim
mahmut kamil usta
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Ben bir sıkıntı yaşadım demek yerine neden firma kötü diyorsun ki istediğin olmadığı zaman dinden çıkmak gibi bir şey bu
Çünkü aynı firma hakkında son zamanlarda şikayetler duyup acaba sadece ben mi bir sorun yaşamadım diye düşünüyordum lakin şu son 1.5 aya kadar. Gördüğüm onca şikayetten sonra ve bende böyle bir durum yaşadıktan sonra insanlar mağdur olmasın diye bu konuyu açtım. Güle güle İstediğin gibi kullanmaya devam edebilirsin.
 
Top Bottom