Truck and logistic simulator 32 bit lazım

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.

seloooo

80+
Katılım
5 Ağustos 2025
Mesajlar
29
Reaksiyon skoru
4
14- İllegal, korsan içerik linki paylaşımı / talebi
Merhabalar. Bilgisayar win10 olsa steamı açıp alacağım ancak windows 7 32 bit. O yüzden crackli bir şekilde 32 bit versiyonunu atabilecek var mı?
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,680
Mesajlar
11,069,718
Üyeler
197,961
Son üye
Groot32
Geri
Top