Türk.net Müşteri Hizmetlerinin Defalarca Yalan Söylemesi

Telekom'un neresi iyidir Allah aşkına. Geçen binanın önündeki eki yenilemeye geldiler. Eki yaparken birini yanlış bağladılar, o da bizim ev telefonuymuş. Adam gider dolaptan hallederim dedi, 3 gündür ev telefonu yok zahmet edip bakan yok :D
 
Dostlar selam. Benim internet durumunu artık bilmeyen kalmamıştır, aylardır sürünüyorum. Önce Superbox ile uğraştım, ondan umudu kesip tekrar Turk.net'e başvurdum. Abonelik açıldığından beri onlarca kere sorun yaşadım. ADSL batağındayım, başlarda ADSL bağlantısı kopuyordu, Telekom 1-2 iyileştirme yaptı eli ayağı düzeldi diyebilirim biraz. Fakat baştan beri olan sorun ise alakasız şekilde sadece internet bağlantısının kopması, yani DSL kopmuyor modem IP adresi alamıyor. Aynı şeyden dolayı 4-5 kere talep açtım, her seferinde otomatik cevaplarla geçiştirildi. 1 gün cevap vermeyip ertesi gün internete bağlı görünüyorsunuz yazıp talebi kapatmaya çalışıyorlardı.
Alıntıyı görüntüle
En son açtığım talebe gelen cevap bu, bu cevap otomatik değil. Kişiyi hedef göstermemek adına ismini sansürledim. Gördüğünüz gibi "yaşamış olduğunuz arızanın giderildiğini" şeklinde bir kısım görüyorsunuz. Bu mesajı 5. kere falan görüyorum herhalde. Bu mesaj sabah 09:34'de bana yollanmış.
Alıntıyı görüntüle

Peki olan ne derseniz yukarıdaki görsel modemin arayüzünden. Bu lost yazıları olduğu zaman IP adresi uçtuğu için internete erişemiyorum. Bu bazen üst üste 5-6 kere oluyor bazen 1 kere oluyor. Modemin yakaladığı kopmaları bunların sözde sistemleri 1 aydır yakalayamıyor, kontrol dahi yapılmadan sorun çözülmüştür yazılıyor. Ayrıca konuda lütfen başka alternatif yok mu tarzı yorumlar yazmayın, Türk Telekom ADSL harici altyapı şu an için yok burada.
türknet pimanlıktır TT en iyisidir tabi kablonet altyapısı yoksa (kendi tecrübelerimden söylüyorum)
 
Bina hattında veya modem kablosunda sorun olabilir mi?
Bu iki yerde sorun olunca kolay kolay fark edemiyorlar.
Evimde toplam 4 adet modem var, 2 hafta falan oldu gidip Amazon'dan Keenetic Omni DSL modem aldım belki ömürleri dolmuştur diye. Aynı sorun var.
 
Dostlar selam. Benim internet durumunu artık bilmeyen kalmamıştır, aylardır sürünüyorum. Önce Superbox ile uğraştım, ondan umudu kesip tekrar Turk.net'e başvurdum. Abonelik açıldığından beri onlarca kere sorun yaşadım. ADSL batağındayım, başlarda ADSL bağlantısı kopuyordu, Telekom 1-2 iyileştirme yaptı eli ayağı düzeldi diyebilirim biraz. Fakat baştan beri olan sorun ise alakasız şekilde sadece internet bağlantısının kopması, yani DSL kopmuyor modem IP adresi alamıyor. Aynı şeyden dolayı 4-5 kere talep açtım, her seferinde otomatik cevaplarla geçiştirildi. 1 gün cevap vermeyip ertesi gün internete bağlı görünüyorsunuz yazıp talebi kapatmaya çalışıyorlardı.
Alıntıyı görüntüle
En son açtığım talebe gelen cevap bu, bu cevap otomatik değil. Kişiyi hedef göstermemek adına ismini sansürledim. Gördüğünüz gibi "yaşamış olduğunuz arızanın giderildiğini" şeklinde bir kısım görüyorsunuz. Bu mesajı 5. kere falan görüyorum herhalde. Bu mesaj sabah 09:34'de bana yollanmış.
Alıntıyı görüntüle

Peki olan ne derseniz yukarıdaki görsel modemin arayüzünden. Bu lost yazıları olduğu zaman IP adresi uçtuğu için internete erişemiyorum. Bu bazen üst üste 5-6 kere oluyor bazen 1 kere oluyor. Modemin yakaladığı kopmaları bunların sözde sistemleri 1 aydır yakalayamıyor, kontrol dahi yapılmadan sorun çözülmüştür yazılıyor. Ayrıca konuda lütfen başka alternatif yok mu tarzı yorumlar yazmayın, Türk Telekom ADSL harici altyapı şu an için yok burada.
Benzer bir sorun var bizde de hem de fiber altyapıda. Desteğe yazıyoruz 14 gündür bağlısınız modemde öyle yazıyor diyor ama 2 günde internet 20 den fazla kez kesildi.

Biz de superonlineye geçeceğiz az kaldı sabrımızın tükenmesine.
 
TÜRK TELEKOM bence 6yıldır müşterisiyim toplasan 1 2 sıkıntı yaşadım onlarda çok küçük sorunlar kualnıma engeldeğilller
 
Ben yıllardır Türk Telekom kullanıcısıyım. Memnun değilim, sürekli kesilmeler oluyor. Müşteri hizmetlerine defalarca talep açtırdım fakat nafile...
 
Ben daha bunlara ADSL bağlantısının kopmadığını, IP adresinin gittiğini anlatamadım bile. Her talepte aynısını yazıyorum daha gidip DSL bağlantısına bakıp kopmuyor yazıyorlar.
 
Ben yıllardır Türk Telekom kullanıcısıyım. Memnun değilim, sürekli kesilmeler oluyor. Müşteri hizmetlerine defalarca talep açtırdım fakat nafile...
En azından seni banlamamışlar beni banladılar. :D
 
Uydunet önerebilirim. Gayet memnunum hocam.
 
Ben daha bunlara ADSL bağlantısının kopmadığını, IP adresinin gittiğini anlatamadım bile. Her talepte aynısını yazıyorum daha gidip DSL bağlantısına bakıp kopmuyor yazıyorlar.
Ben de sorun olduğunda aynı sizin gibi destekten ulaşıyordum bana modem ışığı yanıyor mu diyorlardı. Ya sabır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,938
Mesajlar
10,436,146
Üyeler
183,921
Son üye
Mehmet Akif Ünal
Geri
Top