Türk.net Müşteri Hizmetlerinin Defalarca Yalan Söylemesi

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
30,993
En İyi Cevap
17
Reaksiyon skoru
72,160
Dostlar selam. Benim internet durumunu artık bilmeyen kalmamıştır, aylardır sürünüyorum. Önce Superbox ile uğraştım, ondan umudu kesip tekrar Turk.net'e başvurdum. Abonelik açıldığından beri onlarca kere sorun yaşadım. ADSL batağındayım, başlarda ADSL bağlantısı kopuyordu, Telekom 1-2 iyileştirme yaptı eli ayağı düzeldi diyebilirim biraz. Fakat baştan beri olan sorun ise alakasız şekilde sadece internet bağlantısının kopması, yani DSL kopmuyor modem IP adresi alamıyor. Aynı şeyden dolayı 4-5 kere talep açtım, her seferinde otomatik cevaplarla geçiştirildi. 1 gün cevap vermeyip ertesi gün internete bağlı görünüyorsunuz yazıp talebi kapatmaya çalışıyorlardı.
Screenshot_5.jpg

En son açtığım talebe gelen cevap bu, bu cevap otomatik değil. Kişiyi hedef göstermemek adına ismini sansürledim. Gördüğünüz gibi "yaşamış olduğunuz arızanın giderildiğini" şeklinde bir kısım görüyorsunuz. Bu mesajı 5. kere falan görüyorum herhalde. Bu mesaj sabah 09:34'de bana yollanmış.
1620471846054.png


Peki olan ne derseniz yukarıdaki görsel modemin arayüzünden. Bu lost yazıları olduğu zaman IP adresi uçtuğu için internete erişemiyorum. Bu bazen üst üste 5-6 kere oluyor bazen 1 kere oluyor. Modemin yakaladığı kopmaları bunların sözde sistemleri 1 aydır yakalayamıyor, kontrol dahi yapılmadan sorun çözülmüştür yazılıyor. Ayrıca konuda lütfen başka alternatif yok mu tarzı yorumlar yazmayın, Türk Telekom ADSL harici altyapı şu an için yok burada.
 
Dostlar selam. Benim internet durumunu artık bilmeyen kalmamıştır, aylardır sürünüyorum. Önce Superbox ile uğraştım, ondan umudu kesip tekrar Turk.net'e başvurdum. Abonelik açıldığından beri onlarca kere sorun yaşadım. ADSL batağındayım, başlarda ADSL bağlantısı kopuyordu, Telekom 1-2 iyileştirme yaptı eli ayağı düzeldi diyebilirim biraz. Fakat baştan beri olan sorun ise alakasız şekilde sadece internet bağlantısının kopması, yani DSL kopmuyor modem IP adresi alamıyor. Aynı şeyden dolayı 4-5 kere talep açtım, her seferinde otomatik cevaplarla geçiştirildi. 1 gün cevap vermeyip ertesi gün internete bağlı görünüyorsunuz yazıp talebi kapatmaya çalışıyorlardı.
Alıntıyı görüntüle
En son açtığım talebe gelen cevap bu, bu cevap otomatik değil. Kişiyi hedef göstermemek adına ismini sansürledim. Gördüğünüz gibi "yaşamış olduğunuz arızanın giderildiğini" şeklinde bir kısım görüyorsunuz. Bu mesajı 5. kere falan görüyorum herhalde. Bu mesaj sabah 09:34'de bana yollanmış.
Alıntıyı görüntüle

Peki olan ne derseniz yukarıdaki görsel modemin arayüzünden. Bu lost yazıları olduğu zaman IP adresi uçtuğu için internete erişemiyorum. Bu bazen üst üste 5-6 kere oluyor bazen 1 kere oluyor. Modemin yakaladığı kopmaları bunların sözde sistemleri 1 aydır yakalayamıyor, kontrol dahi yapılmadan sorun çözülmüştür yazılıyor. Ayrıca konuda lütfen başka alternatif yok mu tarzı yorumlar yazmayın, Türk Telekom ADSL harici altyapı şu an için yok burada.
Türkiye...Türktelekom...İnternet....
 
Sabit internet bağlantım tırt olduğu için Superbox'ı iptal ettiremiyorum korkudan. Yine 1-2 gün internetsiz kalırsam hiç iyi olmaz. Sırf bu rezalet yüzünden internete HER AY 85 + 160 TL fatura ödüyorum.
 
Klasik Türkiye...
Bence Türk Telekom'a geçin. Bizde pek bir sorun yaşamadık Türk Telekom ile.
 
Keşke biraz müşteriye ilgiye özen gösterseler keşke...
 
Dostlar selam. Benim internet durumunu artık bilmeyen kalmamıştır, aylardır sürünüyorum. Önce Superbox ile uğraştım, ondan umudu kesip tekrar Turk.net'e başvurdum. Abonelik açıldığından beri onlarca kere sorun yaşadım. ADSL batağındayım, başlarda ADSL bağlantısı kopuyordu, Telekom 1-2 iyileştirme yaptı eli ayağı düzeldi diyebilirim biraz. Fakat baştan beri olan sorun ise alakasız şekilde sadece internet bağlantısının kopması, yani DSL kopmuyor modem IP adresi alamıyor. Aynı şeyden dolayı 4-5 kere talep açtım, her seferinde otomatik cevaplarla geçiştirildi. 1 gün cevap vermeyip ertesi gün internete bağlı görünüyorsunuz yazıp talebi kapatmaya çalışıyorlardı.
Alıntıyı görüntüle
En son açtığım talebe gelen cevap bu, bu cevap otomatik değil. Kişiyi hedef göstermemek adına ismini sansürledim. Gördüğünüz gibi "yaşamış olduğunuz arızanın giderildiğini" şeklinde bir kısım görüyorsunuz. Bu mesajı 5. kere falan görüyorum herhalde. Bu mesaj sabah 09:34'de bana yollanmış.
Alıntıyı görüntüle

Peki olan ne derseniz yukarıdaki görsel modemin arayüzünden. Bu lost yazıları olduğu zaman IP adresi uçtuğu için internete erişemiyorum. Bu bazen üst üste 5-6 kere oluyor bazen 1 kere oluyor. Modemin yakaladığı kopmaları bunların sözde sistemleri 1 aydır yakalayamıyor, kontrol dahi yapılmadan sorun çözülmüştür yazılıyor. Ayrıca konuda lütfen başka alternatif yok mu tarzı yorumlar yazmayın, Türk Telekom ADSL harici altyapı şu an için yok burada.
Bina hattında veya modem kablosunda sorun olabilir mi?
Bu iki yerde sorun olunca kolay kolay fark edemiyorlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,957
Mesajlar
10,436,285
Üyeler
183,925
Son üye
utkuwxe
Geri
Top