Vaga
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Nisan 2024
- Mesajlar
- 519
- Reaksiyon skoru
- 93
Merhaba arkadaşlar. Ev internetimiz halamın üzerine ve taahhüt 11.01.2026'da bitiyor. 11 Temmuz'da Türk Telekom fiber altyapı çalışması başladı. Ne olduğunu anlamadığımız için halam aradı. Altyapı çalışması olduğu söylenip her seferinde “yarın saat 10'da düzelecek.” denildi ama internet hiç gelmedi. Halamdan abonelik bilgilerini alarak ben aramaya başladım; yine aynı şeyler söylendi.
17 Temmuz'da Türk Telekom, halamı kendi interneti için aradı. Halam da bizim interneti sordu. “sorun yok, binaya fiber kablo çekilecek, randevu almanız gerek.” demişler. Halam, neden bilgilendirme yapılmadığını sormuş; “göremiyorduk.” cevabı verilmiş. 22 Temmuz'a randevu verildi ama “yoğunluk var” denilerek gelinmedi. Daha sonra halama 30 Temmuz için yeni bir randevu verildi. Ben tekrar arayarak randevuyu 24 Temmuz'a çektirdim.
Bu süreçte interneti iptal ettirmek istedim; 3.750 TL cayma bedeli çıkardılar. Müşteri hizmetleri, anlaşmanızda 90 gün internet olmazsa iptalin mümkün olduğunu söylüyor. Eğer 24 Temmuz'da da gelmezlerse ne yapmalıyım?
17 Temmuz'da Türk Telekom, halamı kendi interneti için aradı. Halam da bizim interneti sordu. “sorun yok, binaya fiber kablo çekilecek, randevu almanız gerek.” demişler. Halam, neden bilgilendirme yapılmadığını sormuş; “göremiyorduk.” cevabı verilmiş. 22 Temmuz'a randevu verildi ama “yoğunluk var” denilerek gelinmedi. Daha sonra halama 30 Temmuz için yeni bir randevu verildi. Ben tekrar arayarak randevuyu 24 Temmuz'a çektirdim.
Bu süreçte interneti iptal ettirmek istedim; 3.750 TL cayma bedeli çıkardılar. Müşteri hizmetleri, anlaşmanızda 90 gün internet olmazsa iptalin mümkün olduğunu söylüyor. Eğer 24 Temmuz'da da gelmezlerse ne yapmalıyım?