Neler Yeni

Türk telekomdan millenicoma geçersem ceza öder miyim ve süreç nasıl olur ?

Arsek

80+ Silver
Katılım
24 Ocak 2021
Mesajlar
2,483
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
928
Konum
Mersin
İsim
mehmet yahya kara
İlgilendiği Kategoriler
ISS önerilerinde, Driver ile ilgili konularda, Donanımsal herhangi bir arızada etiketlerseniz seve seve yardımcı olurum
Discord
.arsek
Türk telekom taahhüt bu ay bitiyor bende millenicoma geçicem ama türk telekom ile birlikte tivibu ev var ikisinde taahütü bu ay bitiyor şimdi millenicoma geçersem tek bildiğim şey 65 TL cayma bedeli ödüyoruz zaten onuda millenicom karşılıyor. şimdi millenicom ekipleri eve gelip internet bağladığı zaman tivibuda iptal olacak heralde çünkü modeme bağlı bu süreçten sonra ne yapılıcak ve ekstra ceza öder miyim ? çünkü direk iptal olacağı için veya internet iptal olunca otamatikmen tivibuda iptal olur mu ?

@Rennes @alpolojix / Leroxy
bence türknete geç incelemeye bakabilirsin bide milenicomun incelemesine bak (özellikle müşteri hizmetleri konusuna bak tüknetin müşteri hizmetleri yok ama destek kaydı çok hızlı anında cevap veriyorlar ve bi kere benden kaynaklı bi sorun olmuştu söyledim akşam9 du sabah 12 de geldiler. eğer diyorsan müşteri hizmetleri için geçiyorum milenicoma. hata edersin türknet ayrı bi güzel =) incelememe bakarsan hızları vs. görürsün)

türknet

milenicom


müşteri hizmetleri alıntısı;

S: Millenicom'un müşteri hizmetleri var ama, hızlı bağlanabiliyor muyuz?
C: Günden güne, saatten saate değişiyor. Bazen gerçekten hızlı bir şekilde karşınızda bir müşteri temsilcisi bulabilirken, bazense bu süreler 30-40 dakikaları bile bulabiliyor. Hatta bazen hiç bağlanamıyorsunuz. Ayrıca, teknik destek hizmetleri de gerçekten vasat. Şahsen 5-6 kez beni teknik desteğe aktarmaya çalıştıklarında, 20-25 dakika beklememe rağmen kimse bağlanmadı.

S: Online İşlemler üzerinden şikayet talebi oluşturduğumda, yardımcı olurlar mı?
C: Olmazlar. Bunu net bir şekilde, üzerine basa basa söylüyorum ki, kesinlikle ama kesinlikle olmazlar. Bir botları var ve o bot, siz ne kadar şikayette bulunursanız bulunun, "Hattınızda bir sorun tespit edilemedi." gerekçesiyle her seferinde şikayetinizi otomatikman kapatıyor. Keza bunu cevap beklediğiniz, farklı bir konuda oluşturduğunuz şikayette bile yapıyor. Bu yüzden demem o ki, kesinlikle ama kesinlikle online işlemler üzerinden ancak faturanızı ödeyebilirsiniz. Bu yüzden bir arıza yaşadığınızda BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi'ni kullanmanız, sizin açınızdan daha iyi olacaktır. Keza müşteri hizmetlerine de bağlanabilirsiniz tabii ama, onun cevabını zaten yukarıda vermiştim.
 
Son düzenleme:

Mamyy

80+ Silver
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
3,046
Millenicom müşteri hizmetlerine en başta ben arkadaşımın kodu ile kayıt olacağım de onlar yardımcı olur. Zaten kodum konuda yazıyor.
haftaya gelicekler bari whatsapp hattından söylesem olur heralde
 

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,943
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,139
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ
haftaya gelicekler bari whatsapp hattından söylesem olur heralde
başvuru tamamlanmadıysa daha belgeleri yollamadıysan müşteri hizmetlerini ara söyle olur.
 

Mamyy

80+ Silver
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
3,046
başvuru tamamlanmadıysa daha belgeleri yollamadıysan müşteri hizmetlerini ara söyle olur.
müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum randevu tarihi ayarladığım için ikide bir bana randevu oluşturuldu diyip kapatıyor bende whatsapptan ulaşıyorum.
 

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,943
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,139
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ
müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum randevu tarihi ayarladığım için ikide bir bana randevu oluşturuldu diyip kapatıyor bende whatsapptan ulaşıyorum.
o zaman wp den bir yaz sor istersen.
 

Mamyy

80+ Silver
Katılım
6 Ekim 2020
Mesajlar
3,046
o zaman wp den bir yaz sor istersen.
ben kafayı yicem 10 tane müşteri hizmetleriyle konuştum hepsi farklı cayma bedeli söylüyor birisi 65 dedi şimdi ise 185 tl diyorlar ben bunu net bir şekilde öğrenemiyecek miyim ?
 

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,943
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,139
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ
ben kafayı yicem 10 tane müşteri hizmetleriyle konuştum hepsi farklı cayma bedeli söylüyor birisi 65 dedi şimdi ise 185 TL diyorlar ben bunu net bir şekilde öğrenemiyecek miyim ?
en net müdürlükten öğrenebilirsin.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Orayı ara.
 

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,943
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,139
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,943
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,139
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ

Rennes

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
8,943
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,139
Konum
Rivya'lı ama Kaer Morhen
İsim
Umut Dağ
bence türknete geç incelemeye bakabilirsin bide milenicomun incelemesine bak (özellikle müşteri hizmetleri konusuna bak tüknetin müşteri hizmetleri yok ama destek kaydı çok hızlı anında cevap veriyorlar ve bi kere benden kaynaklı bi sorun olmuştu söyledim akşam9 du sabah 12 de geldiler. eğer diyorsan müşteri hizmetleri için geçiyorum milenicoma. hata edersin türknet ayrı bi güzel =) incelememe bakarsan hızları vs. görürsün)

türknet

milenicom


müşteri hizmetleri alıntısı;

S: Millenicom'un müşteri hizmetleri var ama, hızlı bağlanabiliyor muyuz?
C: Günden güne, saatten saate değişiyor. Bazen gerçekten hızlı bir şekilde karşınızda bir müşteri temsilcisi bulabilirken, bazense bu süreler 30-40 dakikaları bile bulabiliyor. Hatta bazen hiç bağlanamıyorsunuz. Ayrıca, teknik destek hizmetleri de gerçekten vasat. Şahsen 5-6 kez beni teknik desteğe aktarmaya çalıştıklarında, 20-25 dakika beklememe rağmen kimse bağlanmadı.

S: Online İşlemler üzerinden şikayet talebi oluşturduğumda, yardımcı olurlar mı?
C: Olmazlar. Bunu net bir şekilde, üzerine basa basa söylüyorum ki, kesinlikle ama kesinlikle olmazlar. Bir botları var ve o bot, siz ne kadar şikayette bulunursanız bulunun, "Hattınızda bir sorun tespit edilemedi." gerekçesiyle her seferinde şikayetinizi otomatikman kapatıyor. Keza bunu cevap beklediğiniz, farklı bir konuda oluşturduğunuz şikayette bile yapıyor. Bu yüzden demem o ki, kesinlikle ama kesinlikle online işlemler üzerinden ancak faturanızı ödeyebilirsiniz. Bu yüzden bir arıza yaşadığınızda BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi'ni kullanmanız, sizin açınızdan daha iyi olacaktır. Keza müşteri hizmetlerine de bağlanabilirsiniz tabii ama, onun cevabını zaten yukarıda vermiştim.
Ben bu zamana kadar her zaman 3 saniye içerisinde bağlandım, onun dışında Türknet'te ping sorunu ve kopma sorunu var yaşayanlar bir hayli fazla. Ulaşabileceğin müşteri hizmetleri yok ve bu cidden çok kötü durumlara yol açabiliyor. O yüzden Millenicom geçilmesi daha iyi olur.
 
Top Bottom