Arsek
80+ Silver
- Katılım
- 24 Ocak 2021
- Mesajlar
- 2,483
- En İyi Cevap
- 3
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 928
- Konum
- Mersin
- İsim
- mehmet yahya kara
- İlgilendiği Kategoriler
- ISS önerilerinde, Driver ile ilgili konularda, Donanımsal herhangi bir arızada etiketlerseniz seve seve yardımcı olurum
- Discord
- .arsek
bence türknete geç incelemeye bakabilirsin bide milenicomun incelemesine bak (özellikle müşteri hizmetleri konusuna bak tüknetin müşteri hizmetleri yok ama destek kaydı çok hızlı anında cevap veriyorlar ve bi kere benden kaynaklı bi sorun olmuştu söyledim akşam9 du sabah 12 de geldiler. eğer diyorsan müşteri hizmetleri için geçiyorum milenicoma. hata edersin türknet ayrı bi güzel =) incelememe bakarsan hızları vs. görürsün)Türk telekom taahhüt bu ay bitiyor bende millenicoma geçicem ama türk telekom ile birlikte tivibu ev var ikisinde taahütü bu ay bitiyor şimdi millenicoma geçersem tek bildiğim şey 65 TL cayma bedeli ödüyoruz zaten onuda millenicom karşılıyor. şimdi millenicom ekipleri eve gelip internet bağladığı zaman tivibuda iptal olacak heralde çünkü modeme bağlı bu süreçten sonra ne yapılıcak ve ekstra ceza öder miyim ? çünkü direk iptal olacağı için veya internet iptal olunca otamatikmen tivibuda iptal olur mu ?
@Rennes @alpolojix / Leroxy
türknet
İnceleme - (5ay sonraki yorumlarım) Türknet İnceleme: Kurulum süreci hız testi vs.
başvuru süreci? Başvurunuzu yaptığınız zaman belgeleri size mail yoluyla gönderiyorlar sizde bunu çıkartıp kargoluyorsunuz (mng kargoyla ücretsiz diğer kargo şirketleriyle ücretli) müşteri hizmetleri? başvurunuz yaptığınız zaman hesabınız oluşturuluyor bununla birlikte size bir müşteri...
forum.donanimarsivi.com
milenicom
Millenicom en çok merak edilen sorular ve cevapları, hız testleri ve her şey!
Öncelikle Millenicom hakkında bu forumda kimse gerçekten detaylı bir şekilde bilgi vermediğini düşündüğüm için genel olarak Millenicom hakkında soracağınızı düşündüğüm birçok sorunun cevaplarını aşağıda listeledim. Lütfen yaptığım bu objektif değerlendirmeyi dikkatlice okuduktan ve anladıktan...
forum.donanimarsivi.com
müşteri hizmetleri alıntısı;
S: Millenicom'un müşteri hizmetleri var ama, hızlı bağlanabiliyor muyuz?
C: Günden güne, saatten saate değişiyor. Bazen gerçekten hızlı bir şekilde karşınızda bir müşteri temsilcisi bulabilirken, bazense bu süreler 30-40 dakikaları bile bulabiliyor. Hatta bazen hiç bağlanamıyorsunuz. Ayrıca, teknik destek hizmetleri de gerçekten vasat. Şahsen 5-6 kez beni teknik desteğe aktarmaya çalıştıklarında, 20-25 dakika beklememe rağmen kimse bağlanmadı.
S: Online İşlemler üzerinden şikayet talebi oluşturduğumda, yardımcı olurlar mı?
C: Olmazlar. Bunu net bir şekilde, üzerine basa basa söylüyorum ki, kesinlikle ama kesinlikle olmazlar. Bir botları var ve o bot, siz ne kadar şikayette bulunursanız bulunun, "Hattınızda bir sorun tespit edilemedi." gerekçesiyle her seferinde şikayetinizi otomatikman kapatıyor. Keza bunu cevap beklediğiniz, farklı bir konuda oluşturduğunuz şikayette bile yapıyor. Bu yüzden demem o ki, kesinlikle ama kesinlikle online işlemler üzerinden ancak faturanızı ödeyebilirsiniz. Bu yüzden bir arıza yaşadığınızda BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi'ni kullanmanız, sizin açınızdan daha iyi olacaktır. Keza müşteri hizmetlerine de bağlanabilirsiniz tabii ama, onun cevabını zaten yukarıda vermiştim.
Son düzenleme: