Turknet rezilliğine bakin

Dün akşam sitedeki evimize İnternet bağlattim. Türknet altyapı testinde 97mbit vdsl internet destekledigi yaziyordu. Fiber maalesef yok. Adam eve geldi bağladı, hız testinde 3download veriyor. En son bir şeyler yaptı modem degisti falan şu an download 23 24 çıkıyor. BAHANESİ de bizim binanin internet kablolari çok eskiymis, hangi firmadan internet alirsam alayım aynı sorunları yaşayacakmisim. Ne yapmam lazım, modem verdi bir tane 1350 TL ye, Huawei marka. Acaba modemden kaynaklı olabilir mi bu sorun, dandik modeme benziyor
hocam türktelekom berbat öteki türknette birsürü sorun var turbonet hiçbirşeyi becveremiyolar şuan benim internet türktelekom senye biticek taayüt superonline geçmeyi düşünüyorum ne diyosun
 
Uff daha kötüsü ne olabilir diyordum! Hastanenin ismini verde bari durduk yere zayi olmayalım...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Sen ne yapacaksın? İnternet kullanmayacak mısın?
Sadece gülüyorum
 
Son düzenleme:
Uff daha kötüsü ne olabilir diyordum! Hastanenin ismini verde bari durduk yere zayi olmayalım...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Sen ne yapacaksın? İnternet kullanmayacak mısın?
O kadar turkneti savundun, son actigim konuya bakarmisin, daha 1 hafta olmadan başladı problemler. Bunu nasıl savunacaksin bakalım turknet hayranı
 
Hat değerlerine atar mısınız? Snr-hat zay.- hız yazan kısım.
Bina içi kutudan eve kadar gelen kısım abone sorumluluğunda.
 
Hat değerlerine atar mısınız? Snr-hat zay.- hız yazan kısım.
Bina içi kutudan eve kadar gelen kısım abone sorumluluğunda.
Ya şöyle ben polis lojmanında oturuyorum. 1 2 yıla zaten gideceğim, adamlar az önce geldi. Sizin kutudan daireye çıkan kablolar sıkıntılı, kısa devre yapıyor dedi. 97mbitlik paketti benimki fakat adam yine kopmalar vs olmasın diye 35e indirdi onu az önce. Eğer sorun yine tekrarlarsa artık biz bir şey yapamayız, tesisatçı gelip daireye Cat6 kablo çekecek dedi. Birde ankastreniz bozuk falan dedi onu tam anlamadım ankastre ne alaka .
Sizce sorun tekrarlar mı hız dusurmeye rağmen, lojmandan gideceğim için ek masraf yapmak istemiyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hat değerlerine atar mısınız? Snr-hat zay.- hız yazan kısım.
Bina içi kutudan eve kadar gelen kısım abone sorumluluğunda.
İstediğiniz bilgiler bunlar mı
 

Ekler

  • 1000017701.webp
    1000017701.webp
    78.8 KB · Hit: 8
Ankastre kutu içinde reglet var; onlarda korozyon veya yıpranma varsa etkiler. Temassızlık yapıyor dediğine göre.
Eve gelen kablo tek parça mı ona bakın; ek yeri veya priz varsa uçları kesip tekrar bağlayın.
Bence bir süre kullanıp gözlemleyin; kablo kalitesiz veya yıpranmışsa hat zayıflaması yapar; yüksek hızda da denegesizlik olur.
Hız düşürmenin faydası olabilir.
Misal sorunlu bir ankastre

1751274847447.webp



Evet o değerler; hat zayıflaması var. Bence bu profilde kullanıp gözlemleyin; yine sorun oluyor mu diye.

1751274945310.webp
 
O kadar turkneti savundun, son actigim konuya bakarmisin, daha 1 hafta olmadan başladı problemler. Bunu nasıl savunacaksin bakalım turknet hayranı
Arkadaş sen nasıl doktor oldun anlamıyorum ki? İnsan biraz araştırır yahu.. Senin kullandığın, hizmet aldığın altyapı ( çekilen kablolar, girişteki kutu, sana verilen modem, bağlamaya gelen teknik eleman ) hepsi Türk Telekom'un... Turknet'in değil... O altyapı ile ilgili ne sorun yaşıyorsan hepsi TÜRK TELEKOM'a ait.. Turknet burada bu altyapıyı onlardan kiralayan şirket.. Bunun neresini anlamıyorsun ya da anlamak istemiyorsun...!!! Turknet fatura tahsilatını yapıyor ve şikayetlerinizi Türk Telekom'a iletiyor bu kadar.. Başka bir görevleri yok.. Diğer bütün müdahaleler Türk Telekom tarafından yasaklı, dokunamazlar.. Altyapı bölgende çalışma varsa bu Türk Telekom tarafından yapılan çalışma.. Ama sen Türk Telekom ile muhattap olamazsın, mecburen Turknet MH'ye ileteceksin sorununu.. Onlarda Türk Telekom'a.. Artık Türk Telekom'un ne zaman keyfi gelirse müdahale eder.. Bazen bu sorunları bizzat Türk Telekom çıkarıyor ki sizin yaptığınız gibi "mecburen çalıştıkları" Turknet ve diğer firmalardan şikayet edip onların kucağına düşmeniz için..
 
Siz kullanıcı olarak sitem etmekte haklısınız; yalnız şöyle bir durum var.
Alternatif firmaların altyapıya müdahale yetkisi yok; kendi teknik ekipleride yok. Bu işleri Tt ekipleri çözüyor. Firmalar sadece arıza veya bağlantı ile ilgili işlemler için iş emri açıyor.
Misal fiberde Tt bazen fiber kabloyu kendi çekiyor; bazen sizin çektirmenizi istiyebiliyor.
Eğer altyapıda sorun olan bölgede iseniz; altyapı sağlayıcıdan hizmet almanız, sorunun daha hızlı çözümünde fayda sağlayabilir.
Alternatif firmaların açtığı iş emirlerinde de firmalardan Tt para alabiliyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,151,598
Mesajlar
10,377,904
Üyeler
183,143
Son üye
keremipk
Geri
Top